Toon posts:

traxdata 11 in 1 card reader

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo, ik heb me onlangs een 11 in 1 card reader van traxdata gekocht.
Hier zit vanboven 1 lampje op dat groen, rood en oranje kan zijn.
Nu heb ik er geen flauw benul van wat deze lampjes betekenen. Bij mij is dat altijd rood, en als ik er een kaartje insteek wordt dat even oranje (ik veronderstel dat ie dan leest).
Maar nooit wordt dit eens groen, is dit normaal?

Verder werkt deze wel normaal, behalve dat ik soms als ik mijn kaart er uit haal dat ie dan een "format error" geeft op mijn camera. Dan moet ik het kaartje gaan herformatteren.

Plz help

Verwijderd

Bij een dergelijk apparaatje wordt altijd een simpele handleiding geleverd....

• TomR
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-01 15:51
Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 10:49:
Verder werkt deze wel normaal, behalve dat ik soms als ik mijn kaart er uit haal dat ie dan een "format error" geeft op mijn camera. Dan moet ik het kaartje gaan herformatteren.

Plz help
gebruik je in windows de optie "hardware veilig verwijderen" wel?

• krijnvanleeuwen
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-11-2018
niemand doet dat

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Wat is dit nou weer voor lompe opmerking? :X

Ik verwijder mijn boeiende hardware (Geheugen kaartjes, extrene disken) _altijd_ veilig sinds mijn MP3 speler corrput is geraakt door hem vermoedelijk niet veilig te verwijderen.
Zo zorg je ervoor dat windows al je bestanden sluit en je FAT bijvoorbeeld niet corrupt wordt omdat windows er nog mee bezig was ;)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:00

Zoefff

❤ 

Ik kan me niet voorstellen dat je dit niet in de handleiding van de cardreader kan vinden. Zo niet, dan kan je beter contact opnemen met Traxdata, zij zullen het vast wel weten.

En wat betreft het "veilig hardware verwijderen", dat is vaak wel verstandig om te doen. Ik zet in ieder geval m'n camera altijd uit voordat ik het kabeltje eruit trek (de camera zorgt ervoor dat 'ie niet uit gaat als er nog naar het kaartje geschreven word), en als ik dat niet doe gebruik ik meestal het "veilig hardware verwijderen" wel :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.