Admuncher: is het de moeite?

Pagina: 1
Acties:

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik ben me al een tijdje aan het afvragen of Admuncher het geld waard is. Het kost slechts eenmalig een euro of 20, maar afgaande op de site wordt het product niet vaak bijgewerkt. De laatste oficiële update van het programma is van augustus 2004; of de 'filter lists' vaak worden bijgewerkt, kan ik niet op de site vinden.

Uiteraard heb ik de trial reeds verbruikt en dat gaf me op zich wel een goed gevoel, maar ik vind het dus minder dat het product al een jaar niet is bijgewerkt. Is dit product simpelweg perfect of heeft de ontwikkelaar andere prioriteiten? (Overigens is er wel een beta te vinden, maar die lijkt ook enigzins gedateerd te zijn.)

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 11:42
Er word achter de schermen heel hard gewerkt aan AdMuncher 4.7, en al een behoorlijk tijdje idd. Probleem is dat de code deels van asm (!) naar C word herschreven en dat er een aantal technische zaken aan worden toegevoegd die vrij lastig zijn (die je ook niet vind in andere ad-filters). Ik gebruik al een behoorlijke tijd diverse beta-versies en nog nooit tegen echte problemen aangelopen. Het is alleen jammer dat de ontwikkeling wat lang duurt, maar het zal het uiteindelijk waard zijn :-)

Op zich werkt AdMuncher al heel erg goed, waar nu voornamelijk aan word gewerkt is integratie met browsers en wat technische zaken die het eea nog verder moeten versnellen. De filters worden sowieso bijna dagelijks bijgewerkt.

Van alle software die ik heb gebruikt, is dit toch wel 1 van de beste. Stabiel, snel (asm + C), goede filtering en geweldige support...
Ad Muncher Usage Statistics for v4.7 Build 18491/1198 *BETA*
Adverts removed by Ad Muncher: 46,897
Approximate bandwidth saved: 366 MB
Counter started: april 25, 2005

[ Voor 12% gewijzigd door Klaus_1250 op 28-08-2005 11:41 ]

• pven
  • Niet online
Dat klinkt goed, er wordt dus nog steeds aan gewerkt. :)

Is er iets te melden over de frequentie betreffende de 'filter list'-updates?

[ Voor 6% gewijzigd door pven op 28-08-2005 13:17 ]

• Klaus_1250
Zover ik weet en kan zien (en zo vaak als ik kijk) is het dagelijks. Maar daarop zullen wel enkele uitzonderingen zijn (feestdagen, gewoon niks te updaten, etc).

Je moet alleen zelf waarschijnlijk wel een paar eigen filters maken om alle nederlandse adverties weg te filteren. Meeste doet ie standaard al, maar er zijn een paar kleine uitzondering.

• pven
  • Niet online
Klinkt allemaal goed! :)

Nog een laatste vraag, voordat ik tot aanschaf over ga: is het mogelijk om aan te geven dat op Tweakers.net geen advertenties gefilterd hoeven te worden? (Mijn trial is dus voorbij en nu kan ik het zelf niet meer onderzoeken.)

• Klaus_1250
Ja, je kan dus eigen filters instellen voor allerlei zaken, en ook exclude filters voor sites of pagina's.
Met de beta van 4.7 kun je dit ook direct vanuit IE/Firefox doen...

• pven
  • Niet online
Gekocht!

Dank voor je info! :)

• Klaus_1250
Gefeliciteerd! 4.7 Beta kun je trouwens hier vinden: http://www.admuncher.com/community.shtml In de forums kun je af en toe ook links vinden naar nieuwere beta's (maar denk dat je ze beter alpha's kan noemen).

[ Voor 39% gewijzigd door Klaus_1250 op 29-08-2005 13:10 ]

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Vergeet je de blokker niet af en toe uit te zetten nav puntje 16 uit de De Algemene Voorwaarden van GoT. Btw, progjes gebruiken om reclame te blokkeren? Nog nooit van het host bestand gehoord? :D

• pven
  • Niet online
@ wwillem:
• wat betreft de voorwaarden: zie een van mijn bovenstaande vragen. :z
• wat betreft het blokken via het host-bestand: Admuncher doet het op een veel mooiere manier (zie de website) :Y)

[ Voor 60% gewijzigd door pven op 29-08-2005 16:48 ]

• Klaus_1250
wwillem schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 15:52:
Vergeet je de blokker niet af en toe uit te zetten nav puntje 16 uit de De Algemene Voorwaarden van GoT. Btw, progjes gebruiken om reclame te blokkeren? Nog nooit van het host bestand gehoord? :D
Admumcher gaat veel verder mbt tot blokkeren en biedt veel meer functies. Het kan ook inline ads blokkeren en javascript-functies disabelen.

• pven
  • Niet online
Nav Is de term 'euri' echt nodig? heb ik het onderstaande scherm in AM gevonden:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/66243/full.png

Ik heb dus zelf die entry gemaakt, maar dat lijkt niet te werken. Ook herstarten van FireFox heeft niet geholpen. Iemand een idee wat ik verkeerd doe?

Overigens gebruik ik de nieuwste beta-versie.

Hmz, als het als losstaand woord wordt gebruikt werkt het wel goed, maar niet op T.net ... :?

[ Voor 28% gewijzigd door pven op 11-09-2005 15:38 ]

• pven
  • Niet online
Iemand enig idee hoe ik dit werkend kan krijgen op GoT?

Pagina: 1