Ik heb eergister mn nieuwe hardware gekregen maar heb niets dan problemen.
wat heb ik nieuw:
-Asus A8V socket 939 mobo
-amd 64 3000+ socket 939 proc
-Leadtek GeForce 6800 128MB DDR (AGP, DVI), A400
dit alles in een chieftec bigtower met 360 watt chieftec voeding.
installatie van windows gaat wel. maar na installatie van de nvidia drivers krijg ik op de gekste momenten dat het systeem een tel hangt, het beeld knippert een keer en dan gaat het weer goed.
daarnaast heb ik tijdens heb booten soms dat ik een of ander blauw scherm krijg (waarvan ik niet kan lezen wat erop staat omdat de pc gelijk opnieuw boot)
voordat ik de drivers van de videokaart installeer lijkt alles gewoon goed te lopen.
ik vermoed dat het of aan het moederbord of aan de videokaart ligt
alleen heb ik geen idee wat er aan de hand kan zijn of hoe ik dit moet gaan oplossen.
wat heb ik nieuw:
-Asus A8V socket 939 mobo
-amd 64 3000+ socket 939 proc
-Leadtek GeForce 6800 128MB DDR (AGP, DVI), A400
dit alles in een chieftec bigtower met 360 watt chieftec voeding.
installatie van windows gaat wel. maar na installatie van de nvidia drivers krijg ik op de gekste momenten dat het systeem een tel hangt, het beeld knippert een keer en dan gaat het weer goed.
daarnaast heb ik tijdens heb booten soms dat ik een of ander blauw scherm krijg (waarvan ik niet kan lezen wat erop staat omdat de pc gelijk opnieuw boot)
voordat ik de drivers van de videokaart installeer lijkt alles gewoon goed te lopen.
ik vermoed dat het of aan het moederbord of aan de videokaart ligt
alleen heb ik geen idee wat er aan de hand kan zijn of hoe ik dit moet gaan oplossen.