Ik had bij @home eerst 2 IP's, maar nu VoIP ook bij ons beschikbaar is, mag dit niet meer, dus heb ik mijn oude routertje van q-tec gebruikt om het internet te verdelen.
Laat ik bij voorbaat vertellen dat ik port-mapping en al die ongein zo vaak heb geprobeerd goed te doen en telkens tegenslag heb gehad, dat ik besloten heb mijzelf te zeggen "Richard, je snapt het gewoon niet"
Daarom mijn vraag, zijn er (goedkope) routers die 2 DMZ's ondersteunt, zodat ik al dat gedoe niet hoef in te stellen. Je hoeft niet verhalen of risico dit of dat, ik weet dat het er is, bovendien, had ik mijn 2 ip's gehouden, had die router er nooit tussengezeten 
Mijn router betreft: Q-tec 790RH 4-poorts. Weten jullie eventueel een hack (als dit toegestaan is! Wanneer niet, gelieve gewoon deze vraag weg te modden ipv. het topic te sluiten aub
) hiervoor dat ik 2 dmz's kan doen?
De interface ken ik ook ergens van een ander merk router KLIK wat mij vertelt dat het een mogelijke kloon is. Helaas kon ik de router niet even openschroeven
Dus als jullie misschien weten welke andere firmware ik erin kan forceren, dan hoor ik dat ook graag.
Al met al, als bovenstaan dus niet kan, hoor ik graag alternatieven die 2 dmz's ondersteunen.
Laat ik bij voorbaat vertellen dat ik port-mapping en al die ongein zo vaak heb geprobeerd goed te doen en telkens tegenslag heb gehad, dat ik besloten heb mijzelf te zeggen "Richard, je snapt het gewoon niet"
Mijn router betreft: Q-tec 790RH 4-poorts. Weten jullie eventueel een hack (als dit toegestaan is! Wanneer niet, gelieve gewoon deze vraag weg te modden ipv. het topic te sluiten aub
De interface ken ik ook ergens van een ander merk router KLIK wat mij vertelt dat het een mogelijke kloon is. Helaas kon ik de router niet even openschroeven
Al met al, als bovenstaan dus niet kan, hoor ik graag alternatieven die 2 dmz's ondersteunen.
[ Voor 3% gewijzigd door SkyStreaker op 28-08-2005 08:19 ]
StabilityMatrix Discord -> (persistent invite linkje)