Ik heb hier een pc win98 die bij de eerste koude start hangt. Waar dan ook maakt niet uit hangen zal hij binnen 10 minuten. Kan van alles zijn ik weet het maar heb dan ook al heel veel geprobeerd.
Als de hang is geweest heeft het systeem wel eens moeite met opstarten, beeldscherm gaat niet aan en loopt ook niet door. Na een paar keer is het goed en gaat het de hele dag zonder horten of stoten. lekker systeempie daarna dus, verder niets mis mee. Maar ik wil die knauw eruit hebben en wie weet hoe ik dat doen moet. Het volgende heb ik al gedaan.
voeding is vervangen
videokaart is vervangen
harde schijf is vervangen
geheugen is vervangen
besturing alles opnieuw, pff
netwerk kaart vervangen
Eigenlijk is alleen het mobo nog hetzelfde, een jetway 266b. Is het nu zo simpel dat dit dan de boosdoender is of is er nog iets anders wat ik over het hoofd kan zien?
Ik wil ook de jetway wel vervangen (ik ben nou toch bezig!) maar ik zit niet zo in de mobo's.
Wie weet hier een goede vervanger voor in dezelfde prijs/kwaliteit want ik kan deze niet meer vinden.
o ja nog ff wat specs
jetway 266b met ddr 256 amd duron 1300mhz
9600xt saphire
creative sb128 pci (ook al verwijderd)
samsung 40 giga
Als de hang is geweest heeft het systeem wel eens moeite met opstarten, beeldscherm gaat niet aan en loopt ook niet door. Na een paar keer is het goed en gaat het de hele dag zonder horten of stoten. lekker systeempie daarna dus, verder niets mis mee. Maar ik wil die knauw eruit hebben en wie weet hoe ik dat doen moet. Het volgende heb ik al gedaan.
voeding is vervangen
videokaart is vervangen
harde schijf is vervangen
geheugen is vervangen
besturing alles opnieuw, pff
netwerk kaart vervangen
Eigenlijk is alleen het mobo nog hetzelfde, een jetway 266b. Is het nu zo simpel dat dit dan de boosdoender is of is er nog iets anders wat ik over het hoofd kan zien?
Ik wil ook de jetway wel vervangen (ik ben nou toch bezig!) maar ik zit niet zo in de mobo's.
Wie weet hier een goede vervanger voor in dezelfde prijs/kwaliteit want ik kan deze niet meer vinden.
o ja nog ff wat specs
jetway 266b met ddr 256 amd duron 1300mhz
9600xt saphire
creative sb128 pci (ook al verwijderd)
samsung 40 giga
[ Voor 7% gewijzigd door bfrqrv op 28-08-2005 07:48 ]