Logitech joystick battlefield

Pagina: 1
Acties:

• htg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-01 13:56
Hoi,

Ik heb voor Battlefield 2 de Logitech Extreme 3d pro joystick gekocht. Als ik de toetsen instel voor deze joystick in Battlefield 2 slaat hij meteen 2 toetsen aan. Bijvoorbeeld neus omhoog en neus omlaag die het zelfde worden ingesteld. Toch maak ik maar 1 vrij die ik instel (ook met ESC als ik ze vrij maak). Als ik vervolgens de 2e toets wil instellen worden ze weer ingesteld als de zelfde. Herkent iemand dit probleem? Ik heb Battlefield 2 gepatcht met 1.02

_/-\o_

Groetjes,

htg

whatever it takes

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:04

aapelite

Do the kirby!

htg schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 00:02:
Hoi,

Ik heb voor Battlefield 2 de Logitech Extreme 3d pro joystick gekocht. Als ik de toetsen instel voor deze joystick in Battlefield 2 slaat hij meteen 2 toetsen aan. Bijvoorbeeld neus omhoog en neus omlaag die het zelfde worden ingesteld. Toch maak ik maar 1 vrij die ik instel (ook met ESC als ik ze vrij maak). Als ik vervolgens de 2e toets wil instellen worden ze weer ingesteld als de zelfde. Herkent iemand dit probleem? Ik heb Battlefield 2 gepatcht met 1.02

_/-\o_

Groetjes,

htg
Dat hoort. Je gebruikt een bepaalde as voor een beweging. Het ding trekt de conclusie dat naar voren voor iets ingesteld is, het tegenovergestelde de andere kant wel zal zijn. Net als met bv de gas toevoerhendel, Naar boven meer gas betekend naar beneden minder. :) Als je dit niet wilt zal je echt losse knoppen ipv assen oid moeten instellen.