welke eindversterker?

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views sinds 30-01-2008

• thon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-02 20:45
aangezien ik nieuwe boxen wil gaan kopen heb ik ook een nieuwe versterker nodig, ik heb daarvoor op conrad gekeken nou zag ik deze voor vertserker:Afbeeldingslocatie: http://www1.nl2.conrad.com/xl/3000_3999/3300/3300/3301/330119_RB_00_FB.EPS.jpg maar nou staat er HiFi-voorversterker met zeer goede akoestische eigenschappen en 2 video-in- en uitgangen. Het aantrekkelijke design en de topkwaliteit pleiten voor de voorversterker KD 233 en de daarbij behorende eindversterker KD 269, maar wekrt het ook als ik er een andere einversterker op doe?

Verwijderd

Ik zou de voorversterker laten liggen maar zeker de eindversterker bestellen! Heb er zelf ooit is drie in huis gehad (5.1) en zijn voor de prijs meer dan redelijke versterkers! Degelijk geluid en mooie Amperes en Wattages.

• thon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-02 20:45
Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 10:56:
Ik zou de voorversterker laten liggen maar zeker de eindversterker bestellen! Heb er zelf ooit is drie in huis gehad (5.1) en zijn voor de prijs meer dan redelijke versterkers! Degelijk geluid en mooie Amperes en Wattages.
maar je heb moet tog een voor en eindversterker hebben? of niet?

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-02 06:29
of een geintegreerde versterker met voorversterker uitgangen... maar iig heb je een iets nodig dat je volume en source regelt. kan dus een voorversterker zijn of een geintegreerde (AV-)versterker/receiver

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Het ziet er ''degelijk'' uit, maar dat is het niet. Er zal waarschijnlijk niet eens een inschakelvertraging op zitten. De kwantiteit van een versterker, zegt ook niks over hoe goed de versterker is!

Ik weet niet wat je budget is, maar je kunt ook kijken wat er 2e hands te koop is. Overigens is het inmiddels wel duidelijk dat dit soort topics niet op GoT horen, je kunt namelijk heel veel terug lezen in de FAQ.

Maar even als antwoord op je vraag: Ja, je kunt er gewoon een andere eindversterker achter hangen. Stuur wel even een mail naar Conrad, om te vragen of de voorversterker een buffer heeft voor zijn uitgang.

[ Voor 25% gewijzigd door Barry|IA op 29-08-2005 00:11 ]

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-02 18:32

mace

Sapere Aude

Neem maar van me aan, dat als je een beetje geluid wilt, je beter geen conrad spul kunt nemen,

marantz, denon, NAD, hebben allemaal mooie spullen voor een goede prijs.

Kijk vooral eens naar cambridge audio, zeer goed spul voor zeer goede prijzen.....

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
MaCe1337 schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 00:10:
Neem maar van me aan, dat als je een beetje geluid wilt, je beter geen conrad spul kunt nemen
Onderbouwing?
marantz, denon, NAD, hebben allemaal mooie spullen voor een goede prijs.

Kijk vooral eens naar cambridge audio, zeer goed spul voor zeer goede prijzen.....
Dat is allemaal jouw mening en jij hebt er vast ook meer geld voor over dan de TS.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.