Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jordi.c
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-11-2023
Hallo,

Voor het werk mag ik een Radio kopen tot ca. 200 euro.

Na vele uurtjes googlen, kan ik geen advies vinden voor een goede Radio.

Wat ik persoonlijk erg mooi vind zijn de Sangean DDR modellen alleen hier is ook weer zeer veel keus in.

Graag advies van Radio Xperts.

Groetjes

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Desktop radio? wil je een radio op je desktop van je pc? of voor op je bureau ofzo?
Moet ie portable zijn? dan kun je hier wat radio's vinden, enkele met wat reviews.
En hier staan ook veel reviews, en daar staan radio's in die niet portable zijn.

Ik kan me niet voorstellen dat je vele uurtjes gegoogled hebt en geen reviews gevonden hebt.
Verder zou je wel iets duidelijker mogen aangeven wat je wil en wat je al gevonden hebt.

• jordi.c
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-11-2023
Voor op het bureau.

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:47

steveman

Comfortabel ten onder

Beter ga je d'r 1 beluisteren in de lokate electroshop toch? Voordeel is dat je er meteen een heel stel kunt vergelijken.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Gewoon even zoeken op Tivoli Model One. Die heeft perfect geluid en ontvangst.

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Grundig YB 10. Is lekker klein, geeft goed geluid en je kan er mee op alle banden komen, dus je kunt hem ook als wereldontvanger meenemen op vakantie. Ding zit ook _way_ onder je budget.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

jordi.c, net als met Welke MP3 Speler?? vind ik dat je in deze topicstart echt te weinig eigen inzet laat zien: ga daar eerst eens mee aan de gang graag :) Zie ook de tip van steveman bijvoorbeeld.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.