Ik ben nu de eigenaar van de p4c800 deluxe.
Maar nu zit ik met het volgende probleem:
Op het moment dat ik de windows XP cd erin doe en hij boot dan krijg ik het volgende:
Het geeft aan dat de hardware configuratie gecontroleerd word en vervolgens doet die helemaal niks meer.
Dus ik krijg alleen een zwart scherm en voor de rest gebeurt er niks.
Hardware configuratie:
- ASUS p4c800 deluxe
- intel 1,7 Ghz (celeron) 128Kb cache
- 256 Mb ram ( zit nu in slot B1)
- maxtor 200Gb ( zit op primair IDE kanaal / master )
- dvd drive (werkt zeker weten en zit op secundair IDE kanaal ( master )
- geforce FX 5200 ( werkt zeker weten / heb ook al getest met ander pci vga kaart )
Ik heb getest met de standaart BIOS instellingen en met de instellingen dat de DVD drive de eerste BOOT device is.
Ook heb ik al getest met verschillende boot cd's zoals windows server 2003 / XP en 2000
Maar bij allemaal gebeurt precies het zelfde als hierboven vermeld.
Als iemand de oplossing voor me weet dan zou dat heel erg fijn zijn.
Alvast bedankt voor de medewerking
Update:...
Op het moment dat ik de schijfen loskoppel start de setup dus wel op. ????
mijn harde schijfen staan op cable select en ik had er eerst maar 1 aan hangen om te testen.
De schijf die als master diend (op de kabel ) is een maxtor max10 200 Gb , 8mb cache.
ik heb het ook al geprobeerd met een western digital 250 GB maar daar werkt het ook op geen mogelijkheid mee.
Dus ik ben al in de setup gekomen... maarja daar heb ik verder weinig te zoeken als je schijfen het niet doen
En ik heb trouwens geen Willamette maar een Costa Rica ofzoiets (heb niet echt goed gekeken)
Maar nu zit ik met het volgende probleem:
Op het moment dat ik de windows XP cd erin doe en hij boot dan krijg ik het volgende:
Het geeft aan dat de hardware configuratie gecontroleerd word en vervolgens doet die helemaal niks meer.
Dus ik krijg alleen een zwart scherm en voor de rest gebeurt er niks.
Hardware configuratie:
- ASUS p4c800 deluxe
- intel 1,7 Ghz (celeron) 128Kb cache
- 256 Mb ram ( zit nu in slot B1)
- maxtor 200Gb ( zit op primair IDE kanaal / master )
- dvd drive (werkt zeker weten en zit op secundair IDE kanaal ( master )
- geforce FX 5200 ( werkt zeker weten / heb ook al getest met ander pci vga kaart )
Ik heb getest met de standaart BIOS instellingen en met de instellingen dat de DVD drive de eerste BOOT device is.
Ook heb ik al getest met verschillende boot cd's zoals windows server 2003 / XP en 2000
Maar bij allemaal gebeurt precies het zelfde als hierboven vermeld.
Als iemand de oplossing voor me weet dan zou dat heel erg fijn zijn.
Alvast bedankt voor de medewerking
Update:...
Op het moment dat ik de schijfen loskoppel start de setup dus wel op. ????
mijn harde schijfen staan op cable select en ik had er eerst maar 1 aan hangen om te testen.
De schijf die als master diend (op de kabel ) is een maxtor max10 200 Gb , 8mb cache.
ik heb het ook al geprobeerd met een western digital 250 GB maar daar werkt het ook op geen mogelijkheid mee.
Dus ik ben al in de setup gekomen... maarja daar heb ik verder weinig te zoeken als je schijfen het niet doen
En ik heb trouwens geen Willamette maar een Costa Rica ofzoiets (heb niet echt goed gekeken)
[ Voor 24% gewijzigd door CaVeFiSh op 27-08-2005 23:28 ]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/