Heb mijn nieuwe systeem nu een paar dagen lopen en ben er behoorlijk tevreden mee.
Alleen 1 ding erger ik me kapot aan en ben nu al 2 dagen van alles aan het proberen om het te verhelpen maar het is me tot nu toe niet gelukt
Als ik een divx/avi/mpeg afspeel en ik selecteer daarna een andere divx/avi/mpeg dan slaat mijn computer muurvast.
Kan vervolgens niets meer doen, resetten is dan de enige oplossing.
Heb al van alles geprobeerd:
In de bios de NVraidcontroller uitgezet, HDD smart aan (geen fouten), Sata port 1+2+3+4 disabled,Silicon Sata Controller disabled.
Memtest gedraaid, geen fouten.
Ander players geprobeerd (WMP10,zoomplayer,wmp classic, powerdvd)
Andere nforce drivers geinstaleert (6.65 geprobeerd en nu 6.66)
Bios geupdate naar laatste (1007.002)
Systeem hersteld naar vorige maand met Acronis (totale schijfimage van verse windows instal)
AMD X2 driver voor XP geinstaleert
K/lite Mega codec pack geinstaleert
Zie ik iets over het hoofd ? Is het soms een bekend probleem ?
Lijkt wel of de X2 processor het niet begrijpt of dat de IDE controller het niet aankan.
Alhoewel 2 of meer programmas op hetzelfde moment wel gewoon goed werken.
Alleen 1 ding erger ik me kapot aan en ben nu al 2 dagen van alles aan het proberen om het te verhelpen maar het is me tot nu toe niet gelukt
Als ik een divx/avi/mpeg afspeel en ik selecteer daarna een andere divx/avi/mpeg dan slaat mijn computer muurvast.
Kan vervolgens niets meer doen, resetten is dan de enige oplossing.
Heb al van alles geprobeerd:
In de bios de NVraidcontroller uitgezet, HDD smart aan (geen fouten), Sata port 1+2+3+4 disabled,Silicon Sata Controller disabled.
Memtest gedraaid, geen fouten.
Ander players geprobeerd (WMP10,zoomplayer,wmp classic, powerdvd)
Andere nforce drivers geinstaleert (6.65 geprobeerd en nu 6.66)
Bios geupdate naar laatste (1007.002)
Systeem hersteld naar vorige maand met Acronis (totale schijfimage van verse windows instal)
AMD X2 driver voor XP geinstaleert
K/lite Mega codec pack geinstaleert
Zie ik iets over het hoofd ? Is het soms een bekend probleem ?
Lijkt wel of de X2 processor het niet begrijpt of dat de IDE controller het niet aankan.
Alhoewel 2 of meer programmas op hetzelfde moment wel gewoon goed werken.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙