CCAP windows sluit niet af

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• bramvandensteen
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-11-2025
Ik heb dus Windows XP Home SP2 en heb last van het volgende probleem als ik afsluit krijg ik de melding ccap kan niet afsluiten blablabla ik klik dan op nu beëindigen, echter nu sluit hij niet af kom ik een uur nadien op mijn kamer de pc draait nog altijd vrolijk door als ik dus wil afsluiten moet ik een paar seconden de powerknop inhouden voor een harde "off" maar dit is niet echt bevorderlijk voor de hardware denk ik. Ik heb op GoT en google gekeken maar de meeste topics zijn gedateerd en andere klikken dan op nu beëindigen en dan sluit de pc wel af bij mij dus niet. Ik weet dat dit aan NOrton ligt dit probleem maar kom aub niet af met oplossingen zoals gooi norton weg en koop andere AV. Weet iemand soms de oplossing voor dit probleem.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Zonder verder te weten over welke versie van Norton je het hebt is hier natuurlijk bijster weinig over te zeggen. Er zal neem ik aan een manier zijn om dit op te lossen. Ik zie niet terug wat je allemaal hebt geprobeerd uit de gevonden topics. Dat de topics weat ouder zijn kan er natuurlijk ook op wijzen dat het een minder vaak voorkomend probleem is.

Aangezien we toch van je verwachten dat je er zelf mee aan de slag gaat en je daar toch bijna niet toe bereid lijkt te zijn, omdat het niet voldoet aan de gestelde eisen en in het verkeerde forum staat (software en beveiliging hebben beiden een eigen forum) sluit ik dit topic. Ook is het erg slecht te lezen. Leestekens zie ik bijvoorbeeld nauwelijks terug. Lees de Algemene gedragsregels (Netiquette) en Windows Operating Systems - Policy even goed door.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.