Lightning strikes twice
Heb een computer geassembleerd voor me zelf.
Tiptop systeem.
Was er zo over tevreden dat ik een klant deze configuratie ook heb mogen verkopen (iets minder uitgebreid maar basis hetzelfde)
Klant belt op pc stuk.
Ik opgehaald en gekeken.
Naar lang zoeken en op aanraden van distributeur eens gekeken naar het geheugen.
Geen geheugen op voorraad dus ik trek uit mijn pc een stripje van 512 (zitten er 2 in) start systeem op, beetje trager maar ach ja.
Klant pc weer open, geheugen erin alles klaar.
Kom bij mijn pc, vastgelopen!!
Stekker eruit, MIJN geheugen weer terug. Stekker erin. Aan.
NIX
reset
NIX
na veel zoeken en morellen maar besloten hele kast te strippen en te kijken waar het aan ligt.
Nu is het moraal.
Ik heb geen VGA meer, op geen 1 van de 3 uitgangen (dual op kaart, 1 op mobo krijg ik een signaal.)
Iemand een idee??
Heb een computer geassembleerd voor me zelf.
Tiptop systeem.
Was er zo over tevreden dat ik een klant deze configuratie ook heb mogen verkopen (iets minder uitgebreid maar basis hetzelfde)
Klant belt op pc stuk.
Ik opgehaald en gekeken.
Naar lang zoeken en op aanraden van distributeur eens gekeken naar het geheugen.
Geen geheugen op voorraad dus ik trek uit mijn pc een stripje van 512 (zitten er 2 in) start systeem op, beetje trager maar ach ja.
Klant pc weer open, geheugen erin alles klaar.
Kom bij mijn pc, vastgelopen!!
Stekker eruit, MIJN geheugen weer terug. Stekker erin. Aan.
NIX
reset
NIX
na veel zoeken en morellen maar besloten hele kast te strippen en te kijken waar het aan ligt.
Nu is het moraal.
Ik heb geen VGA meer, op geen 1 van de 3 uitgangen (dual op kaart, 1 op mobo krijg ik een signaal.)
Iemand een idee??