zoek een kast maar kan hem niet vinden Help?

Pagina: 1
Acties:

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Topicstarter
Ik ben nu al enige tijd op zoek naar een PC kast. hij is niet voor mij maar voor mijn schoonvader
Die man doet van alles voor ons en hij zou zo gelukkig zijn als ik een nieuwe pc lever in die kast

ik heb met hem zelfs zitten zoeken onder het mom van "laat de kast eens zien"

hij heeft hem een keer gezien in op de witte markt in de buurt van barendrecht/ridderkerk

kenmerken v.d kast

- zilver/aluminium kleurig
- blauwe verlichting
- een soort mazda embleem (zonder de rand eromheen) van links naar rechts aan de onderkant v.d kast(geen V teken maar iets uitgestrekter
- ziet er een beetje uit zoals een a-open
- hij is niet te druk dus geen meshing/ of zijraampjes of iets dergelijks. of een schermpje
- beetje ongeveer zoals de AOpen kasten kreeg ik de indruk (meest verkochte)
- wordt verkocht zonder voeding ???

we hebben op google op images gezocht, "pc kast" "behuizing" "pc case" en verschillende combo's dervan

weet iemand ongeveer wat hij bedoelt ??? hij is zeer binnekort jarig en zijn huidige pc begeeft het

ook iets vreemds lijkt op zijn moederbord of iets wat eraan hangt want het volgende is al vervangen:
- voeding,dvdrw, dvd-rom,cd-rom videokaart, geheugen
elke keer als hij "uitgaat" kan je hem opstarten en dan zie je geen beeld, (geen post, geen geluidssignaal terwijl de speaker het wel doet al getest) en het "cpu ledje" blijft constant branden

maar ik zoek dus de kast voor hem en aangezien jullie veel cases zien hoop ik dat jullie me verder kunnen helpen.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ alvast bedankt voor de hulp !!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Tja vanalles

Verwijderd

Volgens mij weet ik wat je bedoeld, deze werden ooit op de pc beurs verkocht ? maar het kan best zijn dat we het over verschillende kasten hebben, kan je niet in paint even een vlug schetsje maken ?

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:48
Midi-tower? Full-tower?

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-01 01:49

Sprite_tm

Semi-Chinees

Dit forum heet casemodding en electronica, dus voor alleen case-info moet je bij OH zijn. Schop -> OH dus.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

• vso
  • Niet online

vso

tja...

Topicstarter
het is een toren en het embleem geeft blauw licht af misschien ?

Tja vanalles

• vso
  • Niet online

vso

tja...

Topicstarter
help ?

Tja vanalles

• Yofresh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:30
vso schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 19:20:
kenmerken v.d kast

- zilver/aluminium kleurig
- blauwe verlichting
- een soort mazda embleem (zonder de rand eromheen) van links naar rechts aan de onderkant v.d kast(geen V teken maar iets uitgestrekter)
- ziet er een beetje uit zoals een a-open
- hij is niet te druk dus geen meshing/ of zijraampjes of iets dergelijks. of een schermpje
- beetje ongeveer zoals de AOpen kasten kreeg ik de indruk (meest verkochte)
- wordt verkocht zonder voeding ???
Blauwe verlichting-> Hoe is die zichtbaar zonder zijraampje?
Mazda embleem-> Welke onderkant, van de zijkant, front of echt de onderkant (dus waar de kast op rust?)

Misschien kan je er een tekeningetje van maken met de belangrijkste kenmerken?

Suggesties:
http://www.cdromland.nl/i...40-supercase-mercedes.jpg
Supercase PC179 2.0 S-B "Mercedes"

[ Voor 36% gewijzigd door Yofresh op 30-08-2005 11:42 ]

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

• vso
  • Niet online

vso

tja...

Topicstarter
Yofresh_750 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:58:
[...]

Blauwe verlichting-> Hoe is die zichtbaar zonder zijraampje?
Mazda embleem-> Welke onderkant, van de zijkant, front of echt de onderkant (dus waar de kast op rust?)

Misschien kan je er een tekeningetje van maken met de belangrijkste kenmerken?

Suggesties:
http://www.cdromland.nl/i...40-supercase-mercedes.jpg
Supercase PC179 2.0 S-B "Mercedes"
zo'n soort kast is het inderdaad wel maar "het blauwe" licht kwam uit het "embleem"
het embleem is eigenlijk het enige wat apart is aan die kast .. deze zit op het front onder de 3,5" bay (waar de fd meestal zit In elk geval) voor de rest is de kast grijs

de kast is eigenlijk een 4 kant plat model (tower) tja ik kan het niet tekenen omdat de beste man geen naam/of andere beschrijving van de kast :(

Tja vanalles

Pagina: 1