Toon posts:

[VISTA] 2e scherm in windows vista lukt niet??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen.

Ik heb een vraag. Ik heb sinds enkele dagen een Beta Versie van Windows Vista. En ik krijg maar mijn 2e scherm niet aan de praat.

Ik heb thuis 2 schermen naast elkaar staan (omdat dat handig is met verschillende programma;s enzo) en in windows xp doet ie het ook gewoon goed.

Maar hij wil op een of andere manier niet zien dat de 2 schermen identiek van elkaar zijn.

Ik heb de volgende videokaart:
Sapphire ATI Radeon 9600XT 128 MB

Windows versie:
Microsoft Windows Vista (Longhorn) beta 1, v. 5221

Zou iemand weten wat ik er aan kan doen om mijn 2e scherm goed ingesteld te krijgen. Nu zie ik op 2 schermen allebij ut zelfde en dat is niet echt het nut van dat 2e scherm..

Alvast bedankt. Reacties kunnen ook gemaild worden naar:
knip

Dankjewel B)

Dit bericht had ik op het verkeerde forum neergezet. Nu stata ie op de goede.. Sorry

[ Voor 2% gewijzigd door elevator op 28-08-2005 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 15:06

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 18:20:
Dag mensen.

Ik heb een vraag. Ik heb sinds enkele dagen een Beta Versie van Windows Vista. En ik krijg maar mijn 2e scherm niet aan de praat.

Ik heb thuis 2 schermen naast elkaar staan (omdat dat handig is met verschillende programma;s enzo) en in windows xp doet ie het ook gewoon goed.

Maar hij wil op een of andere manier niet zien dat de 2 schermen identiek van elkaar zijn.

Ik heb de volgende videokaart:
Sapphire ATI Radeon 9600XT 128 MB

Windows versie:
Microsoft Windows Vista (Longhorn) beta 1, v. 5221

Zou iemand weten wat ik er aan kan doen om mijn 2e scherm goed ingesteld te krijgen. Nu zie ik op 2 schermen allebij ut zelfde en dat is niet echt het nut van dat 2e scherm..

..

Dankjewel B)

Dit bericht had ik op het verkeerde forum neergezet. Nu stata ie op de goede.. Sorry
effe ogen open houden. Forum policy lezen, en kijken of er al een topic is.

[ Voor 1% gewijzigd door elevator op 28-08-2005 12:21 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 18:20:
knip
GoT is een forum - het prive mailen van mensen is niet toegestaan, we zijn er op GoT om elkaar te helpen en met elkaar te praten, niet om Marcel-1504 te mailen over z'n problemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welkom op got trouwens...
schik niet als je wat opmerkingen krijgt,
een strenge policy is om het draaglijk te houden voor mensen die hier vaak komen en zowat alle dagen onvolledige/niet volgens de regels/overbodige/"10 keer langs geweest"-topics tegenkomen

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2005 17:20 ]