Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Goedkope gsm accu's op marktplaast met 2* zoveel capaciteit

Pagina: 1
Acties:
  • 3.284 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11 07:44
Gezien ik een accu nodig heb omdat mijn 6600 opeens zwaar knetter is met de accu status zag ik opeens deze advertentie:

Te koop accu’s voor de Nokia 3100/ 3650/ 3660/ 5100/ 6100/ 6230/ 6600/ 6630/ 6670/ 6820/ 7600/ 7610/ N-Gage/ N-Gage QD Dit zijn goede kwaliteit accu's geen goedkope accu's uit azië Al ozne producten zijn goedgekeurd door de EU

Deze accu’s hebben:
• Hoge kwaliteit en veel vermogen: namelijk 1700mAh
• Maximale gespreksduur en stand-by.
• Bescherming tegen het overbelasting, het oververhitting en kortsluiting.!
• Maximale levensduur.

• De accu’s worden bezorg in enveloppen met luchtkussens
• Ze zijn op te laden met een normale adapter.
• Er gaan uiteraard geen functie’s verloren

Dit zijn goedgekeurde producten van de merkproducent Maxxcell En bovendien krijgt uw 1 jaar lange niet goed geld terug garantie!!

Het enige wat ik me afvraag is, kan het wel?, ze claimen alsnog garantie, maar de capaciteit is 2 keer zo groot. Ik vroeg mij af of dit met de standaard afmetingen en hooguit iets dikker wel mogelijk is.

Een orginele nokia BL-5C accu is volgens mij 850mAh,
Afbeeldingslocatie: http://fotos.marktplaats.nl/fotos/telecommunicatie/nokia/511221.jpg
Zo te zien zijn die Maxxcells van het betere Li-polymeer (wat volgens mij zo zijn voordelen had tov Li-ion, maar is de capacitiet op dezelfde inhoud ook beter?) En op het plaatje staat 1200mAh....

Nu vroeg ik mij af of dus die capaciteit in theorie uberhaunt haalbaar is, ik geloof er helemaal niets van en zou het al knap vinden zals ze +50% halen. Eiegnlijk geloof ik niet eens dat ze zo goed zijn als een orginele.

Nu zijn er vast wel tweakers met ervaringen op dit merk of goede theoretische berekeningen :)? De accu's zelf koste 6,50e inc verzenden.

[ Voor 14% gewijzigd door Carel op 27-08-2005 17:42 ]

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ze claimen alsnog garantie:

Dat geld dan alleen voor de accu, de garantie van je telefoon vervalt bij
gebruik van niet orginele accu. (volgens nokia)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• Carel
u_nix_we_all schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 17:35:
Ze claimen alsnog garantie:

Dat geld dan alleen voor de accu, de garantie van je telefoon vervalt bij
gebruik van niet orginele accu. (volgens nokia)
Afschermen doen dat soort bedrijven als nokia ooit tegen geen eigen producten. Die accu sjaak bedoelt overigens natuurlijk alleen de accu idd.

Overigens heb ik het idee dat Maxxcell een foute rip off van Maxell is=

[ Voor 9% gewijzigd door Carel op 27-08-2005 17:39 ]

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 12:40
probeer het eens en laat hier je bevindingen even weten. zoveel heb je niet te verliezen in dit geval.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Je kan ten eerste naar de prijs van de accu kijken.
Een hele goedkope is bedenkelijk.
Een originele accu is stukken duurder en betrouwbaar.
Maar bedenk wel even dat merk accesoires altijd duurder zijn, niet omdat ze per defenitie beter zijn.
Maar ook omdat ze er gewoon grof op willen verdienen.

[ Voor 23% gewijzigd door job op 27-08-2005 17:53 ]

• Carel
Ik heb ze besteld en vrij snel in huis(kreeg netjes officiele bevestiging etc en de volgende dag lagen ze door de bus.

Ze waren netjes verplakt en ze werken :P, de eerste zit er nu in, er staat echt Li-Poly en 1700mAh op.

Of het waar is kan ik zelf niet nagaan helaas.

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 12:40
maar je merkt heus wel verschil als ze echt 2 keer zoveel capaciteit hebben. dus laat het ons even weten.

• Carel
Vandaag zitten ze er vanaf maandag zelfde tijd in, ik heb best al wat gebeld en gedaan en ik heb nog 3 streepjes aan accu power.

Het lijkt erop dat het dd geen crap is, gezien ze het iig beter doen dan de orginele accu, ik schat het zelf op een 33 a 50% beter wat dus voor 5 euro niet bepaald slecht is.

@m3ga:

Misschien is het leuk om mijn laatste post te lezen :z

[ Voor 12% gewijzigd door Carel op 02-09-2005 12:38 ]

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:23
Zeker 500mah omgelabelde accu's :{
Pagina: 1