Toon posts:

Welke foto slide-show met die ene mogelijkheid....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een programma'tje waar ik slide-shows mee kan maken en die ik vervolgens kan afspelen op de DVD-speler. Die van NeroVision Express is goed met ook veel mogelijkheden. Alleen ik zoek een programma waar ik tussen de slide-show door ook nog tekst kan maken. Niet dat de tekst op de foto's komt maar ervoor of erna. Het heeft het idee van een foto-boek met je bijv. vakantieverhalen.
Je hebt foto-album programma's waar je 1 of meerdere foto's op 1 pagina kunt zetten, maar dat wil ik niet. Ik wil ze volledig in beeld als ik ze afspeel op mijn tv. En dan tussendoor mijn vakantieverhaal.
Iemand enig idee :?

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

als je nou plaatjes maakt met je verhaal en die tussen de foto's plaatst?

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 21:58

job

ipv een tekstfunctie zou ik een paar jpegjes met de tekst maken.
Paar regels per keer, gewoon door laten sliden.
Lange lappen tekst op een tv worden toch niet graag gelezen en lezen erg irritant op een tv.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:09

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Je kan natuurlij gewoon plaatjes maken in een tekenprogramma waarin de betreffende tekst staat. is wat bewerkelijker dan een programma waar alles in 1 zit maar het werkt opzich wel.

Verder heb je volgens mij ook wel speciale dvd software waarmee je titelschermen enzo kan maken. Ik neem aan dat dat soort programma's ook wel slideshows kunnen maken, en niet alleen met filmfragementen werken.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Flip Album pro 6 die gebruik ik zelf ook is alleen geen goedkoop pakket maar je kan er hele mooie slideshows mee maken met openslaande pagina's van een boek.

Deze zijn om te zetten met het programma Flip Album pro 6 naar avi of mpg met nero een menu erbij
en je hebt een mooie slideshow op cd of dvd