Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

UT uitdaging|| face me!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er een dedicated servertje (of weet een snelle) met zp/cshp/instagib en wilt daar de ultieme uitdaging van UT aangaan... face me the instagib|god| of GoT&the rest of the world.>:)

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Op maandag 15 januari 2001 14:35 schreef Rafthor het volgende:
Wie heeft er een dedicated servertje (of weet een snelle) met zp/cshp/instagib en wilt daar de ultieme uitdaging van UT aangaan... face me the instagib|god| of GoT&the rest of the world.>:)
Samen met 'the rest of the world' durf ik wel.... :+

Verwijderd

Wat is je nick, wil eerst weten wie ik voor me heb staan he :)

Verwijderd

Ik heb regelmatig een dedicated server draaien, maar ben niet super goed. Daar bedoel ik mee dat ik niet zo'n CLAN member ben, of geweest ben. voor info ff icq en

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

als je nou ff wat wacht, op 1 februari heeft mijn clan waarschijnlijk een paar eigen servers, dus dan kan ik wel wat opzetten.

laatst nog een Godlike instabot verslagen op morbias, dus ik denk wel dat je een uitdaging hebt. :7 >:)

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
dream on

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

Canon23

>>MY<< world

Ik ben een godlike sniper met CTF en ik weet dan ook nog een vlaggetje te jatten (op Face)

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Verwijderd

[blaat mode]

Ik maak je in .. hahahahaha :P

[/blaat mode]

• nexus

nexus

VV Kloetinge (768735)

Op maandag 15 januari 2001 17:56 schreef Mister_X het volgende:
dream on
sloeg die opmerking op mijn post, ik heb screenie als je het niet gelooft

Verwijderd

Topicstarter
een screenshot waaruit blijkt dat die bot godlike was:?

En 1 bot is trouwens toch nog te weinig. Je hoeft maar 1 tegenstander in de gaten te houden. big deal.

Niemand met een leuke servertje met zp/cshp/instagib? zonde....;(

• Redje
  • Laatst online: 05-01 15:49
Godlike bots??

OMG! das toch peanuts...

bots blijven bots... dus heel voorspelbaar ookal mikken ze goed.

Ga voor meer uitdaging eens op Gamepoint server in de latere uurtjes UTen of ga eens op een NGI 1vs1 server game... :)

Op andere servers zoals Demon of Wanadoo heb je meestal weinig tot geen tegenstand :+

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Op maandag 15 januari 2001 21:38 schreef Redje het volgende:
Godlike bots??

OMG! das toch peanuts...

bots blijven bots... dus heel voorspelbaar ookal mikken ze goed.

Ga voor meer uitdaging eens op Gamepoint server in de latere uurtjes UTen of ga eens op een NGI 1vs1 server game... :)

Op andere servers zoals Demon of Wanadoo heb je meestal weinig tot geen tegenstand :+
Yup, Godlike Insta bots zijn een eitje. Tenminste, de meesten. Logue, met zijn Accuracy van 100 versla je denk ik niet zo makkelijker :P

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Een screenshotje is nogal gemakkelijk te manipuleren he, maar ik geloof je wel hoor.

• Redje
  • Laatst online: 05-01 15:49
Mja maar Nibbles ik speelt DM... en ik kan me voorstellen dat een bot op godlike en die dan nog met een accurancy op 100 dat ie je kont schopt met instagib, 1 shot one kill :)

Met DM gaat het ook om timen(waar bots ook gooooooooooed in zijn) slim zijn... dat zijn bots dus niet :)

• me1299
  • Laatst online: 08:20

me1299

$ondertitel

Instagib zuigt. Ik speel liever met alle wapens, dat laat meer mogelijkheden open.

Anders gaat het er alleen om wie de beste ping + muis heeft.

Flame on!!! :Y)

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik vind dat instagibben ook een beetje vaag..ik heb het gevoel dat daar een vertraging bij het schieten inzit..dat heb ik bij mr scherpschiet geweer niet echt..

• nexus

nexus

VV Kloetinge (768735)

Op maandag 15 januari 2001 21:30 schreef Rafthor het volgende:
een screenshot waaruit blijkt dat die bot godlike was:?

En 1 bot is trouwens toch nog te weinig. Je hoeft maar 1 tegenstander in de gaten te houden. big deal.
Onderaan in screenie staat type spel dat je speelt, als je tegen godlike bot speelt staat er: Godlike tournament of iets dergelijks.

Maarruh ik wil best 1 vs 1 spelen, ik heb alleen geen server, kan wel wat regelen op barrysworld, daar zit alleen geen CSHP en zp (whatever that may be) op (volgens mij).
Het lijkt me trouwens sterk dat iemand in een 1 vs 1 met een aimbot aan komt zetten, valt een beetje op

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

BW heeft wel CSHP.
Pagina: 1