hoi allemaal,
afgelopen maandag is mijn adsl router (etech) stuk overleden. na 2 jaar goed te hebben gefunctioneerd heeft hij het begeven..
reden om een nieuwe te kopen. ook dit keer heb ik gekozen voor een adsl router met wireless van etech omdat ik hier nooit problemen mee heb gehad.
mijn internet provider is fiberworld. ik heb helpdesk gebeld en mijn nieuwe mac adres doorgegeven.
zij hadden verteld dat ik over een uur weer op het net kon. helaas was dit niet het geval.
ik heb voor de zekerheid gecontroleerd of alle instellingen bij mij goed zijn;
- splitter gecontroleerd. (werkt goed)
- router gecontroleerd voor adsl signaal (werkt goed)
-kabels/netwerkthuis gecontroleerd (werkt prima)
-firewall uitgeschakeld
-adsl instellingen zijn correct. VPI: 0 VCI: 35 routed 1483 rfc
naar mijn gevoel is alles aan mijn kant goed. het probleem ligt dan bij hun (denk ik)
want ik krijg geen ip adres van mijn provider
ben bang dat er iets fouts is gegaan tijdens het registeren van het mac adress. ik heb voor de zekerheid voor 2de keer gebeld om te checken of mijn mac adress klopt. en die klopt ook.
zij zeggen dan ook dat het probleem niet bij hun ligt maar bij mij?
vindt dit heel vreemd ik zit nu thuis zonder internet, en het lijkt hun allemaal niets te schelen.
vindt de helpdesk van fiberworld zeer slecht, alleen de manier waarop ze opnemen is
al verkeerd "met jan" of "met thomas" verder beloftes worden niet waar gemaakt.
als ik ze bel en ze komen er niet uit zeggen ze dat ze een call van gaan maken en dat het zo snel mogelijk wordt opgelost. merk er weinig van....
mischien dat iemand anders mij kan helpen please!!!!!!!!!
alvast bedankt
Aissam
afgelopen maandag is mijn adsl router (etech) stuk overleden. na 2 jaar goed te hebben gefunctioneerd heeft hij het begeven..
reden om een nieuwe te kopen. ook dit keer heb ik gekozen voor een adsl router met wireless van etech omdat ik hier nooit problemen mee heb gehad.
mijn internet provider is fiberworld. ik heb helpdesk gebeld en mijn nieuwe mac adres doorgegeven.
zij hadden verteld dat ik over een uur weer op het net kon. helaas was dit niet het geval.
ik heb voor de zekerheid gecontroleerd of alle instellingen bij mij goed zijn;
- splitter gecontroleerd. (werkt goed)
- router gecontroleerd voor adsl signaal (werkt goed)
-kabels/netwerkthuis gecontroleerd (werkt prima)
-firewall uitgeschakeld
-adsl instellingen zijn correct. VPI: 0 VCI: 35 routed 1483 rfc
naar mijn gevoel is alles aan mijn kant goed. het probleem ligt dan bij hun (denk ik)
want ik krijg geen ip adres van mijn provider
ben bang dat er iets fouts is gegaan tijdens het registeren van het mac adress. ik heb voor de zekerheid voor 2de keer gebeld om te checken of mijn mac adress klopt. en die klopt ook.
zij zeggen dan ook dat het probleem niet bij hun ligt maar bij mij?
vindt dit heel vreemd ik zit nu thuis zonder internet, en het lijkt hun allemaal niets te schelen.
vindt de helpdesk van fiberworld zeer slecht, alleen de manier waarop ze opnemen is
al verkeerd "met jan" of "met thomas" verder beloftes worden niet waar gemaakt.
als ik ze bel en ze komen er niet uit zeggen ze dat ze een call van gaan maken en dat het zo snel mogelijk wordt opgelost. merk er weinig van....
mischien dat iemand anders mij kan helpen please!!!!!!!!!
alvast bedankt
Aissam