Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ben al een tijdje op zoek naar een gsm met fm radio. (ik reis namelijk bijna dagelijks met de trein)
Welk merk/toestel kan ik het beste kopen? Ik heb namelijk al van verschillende kanten gehoort dat niet ieder merk een radio heeft ingebouwd waarmee je ook in de trein op een redelijk niveau radio kan luisteren.

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:19

Just_I

What did you just say?

Kijk eens in de nieuwe Consumentengids van augutus/september. Hier staan namelijk ook een test in met een redelijke aantal nieuwe telefoons.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:16
K750i w800i oftewel: Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 Topic - Deel 1 en anders google is youre friend! of belcompany.nl of etc..

Verwijderd

Topicstarter
DaannO schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 15:53:
K750i w800i oftewel: Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 Topic - Deel 1 en anders google is youre friend! of belcompany.nl of etc..
Dus als ik het goed begrijp, vindt jij de fm-radio's van SE het beste????

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11 21:20

flexje

got-father

alle nieuwe sony ericssons hebben een fm radio dacht ik.. ik heb een SE S700i en daar zit ook een radio op... super kwaliteit btw!!

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Verwijderd

Topicstarter
flexje schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 20:16:
alle nieuwe sony ericssons hebben een fm radio dacht ik.. ik heb een SE S700i en daar zit ook een radio op... super kwaliteit btw!!
Gebruik je m ook weleens in de trein of bus?

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11 21:20

flexje

got-father

Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 20:22:
[...]

Gebruik je m ook weleens in de trein of bus?
nee , heb een auto :D
Maar thuis ontvangt ie perfect!!! :+

Minpunt vind ik dan... is dat de antenne van de radio in de headset zit...

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

flexje schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 20:26:
[...]

nee , heb een auto :D
Maar thuis ontvangt ie perfect!!! :+

Minpunt vind ik dan... is dat de antenne van de radio in de headset zit...
antenne is meestal de kabel van de headset, dat is bij mijn nokia 6230i ook het geval.

[Signature]

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
De SE K700i heeft ook fm radio. De kwaliteit weet ik niet, zal wel hetzelfde zijn zoals al de andere SE's.

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-11 09:40
Ik zit vaak genoeg in de metro te luisteren naar mijn Nokia Ngage (geen QD).

Voordeel hiervan is dat je ook een mp3 speler hebt, en een gameboy.

Antene via de headset.

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

SE K700/K750/W800 hebben een goede radio. Voordeel van laatste 2 is RDS functie. Verder heeft nokia al jarenlang toestellen met radio, en ook samsung heeft enkele toestellen met radio.

SE K750/W800 is een van de beste telefoons verkrijgbaar op dit moment, maar vraag is hoeveel je geeft om de allernieuwste functies...

Geen inspiratie

Verwijderd

Mijn Nokia 6230 heeft een prima radio, stevig toestel, alléén met de bleutooth aan gaat de batterij maar twee dagen mee.

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-11 13:42
Samsung X140 heeft dat ook :) voor maar 65 euro

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Verwijderd

Nokia 6230i :D

perfect ding,

ook met mp3 op een MMC kaartje heb je er veel plezier mee :Y)

• DaannO
jah en nokia heeft t ook elke nieuwe tel heeft het.oftewel de ts moet ff googelen en zelf zoeken lijkt me :)

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:40
In de trein heb ik met mijn k750i zeer slechte ontvangst. In de praktijk komt het er op neer dat ik tijdens de wandeling naar het station de radio aan heb, en in de trein mp3. In gebouwen valt het over het algemeen wel mee, maar in een rijdende trein heb ik amper nog ontvangst...

• keesheid
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-11 08:36
Ik heb zelf nu de k750i moet zeggen dat het radio geluid wel redelijk is. Niet echt veel naar geluisterd. Verder had m'n oude nokia 6610i het ook. daar zat eveneens een goed geluidje in. Misschien is het makkelijker als je verteld wat je wilt met de telefoon. Wil je abo of prepay.

• DaannO
CopyCatz schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 23:03:
In de trein heb ik met mijn k750i zeer slechte ontvangst. In de praktijk komt het er op neer dat ik tijdens de wandeling naar het station de radio aan heb, en in de trein mp3. In gebouwen valt het over het algemeen wel mee, maar in een rijdende trein heb ik amper nog ontvangst...
Komt door de electriciteit masten boven je hoofd. Ik denk niet eens dat een radio het er doet. in het algemeen zal de kwaliteit van radio tels beter moeten zijn omdat ze een sterkere antene hebben.

• BARO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-11 20:28
ik heb zelf de K700i (SE). Naar mijn mening perfect geluid. Luister dagelijks de radio via deze K700i (fietsend naar stad / school, enzo). Bevalt erg goed.

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 22:15:
Mijn Nokia 6230 heeft een prima radio, stevig toestel, alléén met de bleutooth aan gaat de batterij maar twee dagen mee.
Ghehehe bij mij red ie het 1 dag, van s'ochtends 7 uur tot s'avonds 12 ofzo... Bel ik ongeveer 5 uur ofzo per dag. Bluetooth continue aan en groot deel van de tijd ook in gebruik met BT headset.

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-11 00:59

Smurf

Detri

DaannO schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 23:06:
[...]

Komt door de electriciteit masten boven je hoofd. Ik denk niet eens dat een radio het er doet. in het algemeen zal de kwaliteit van radio tels beter moeten zijn omdat ze een sterkere antene hebben.
De ontvangst van mijn oude 8310 was slechter dan alle walkmans met radio die ik daarvoor heb gebruikt. Maar de antenne van je telefoon heeft ook niks met de radio ontvangst te maken.

)

Verwijderd

Ik heb met mijn nokia n-gage perfecte ontvangst in de trein :)

het enige irritante vind ik dat hij vrij snel heen en weer wil springen tussen mono/stereo. Er zou een functie op moeten zitten om alleen mono te luisteren als je wisselende ontvangst-kwaliteit hebt...

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2005 23:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
keesheid schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 23:04:
Ik heb zelf nu de k750i moet zeggen dat het radio geluid wel redelijk is. Niet echt veel naar geluisterd. Verder had m'n oude nokia 6610i het ook. daar zat eveneens een goed geluidje in. Misschien is het makkelijker als je verteld wat je wilt met de telefoon. Wil je abo of prepay.
Liefst prepay, maar een goede abo-aanbieding is ook mogelijk.

• Knal127
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-11 12:04

Knal127

Een raar geval...

Gebruik anders de zoekoptie van nieuwemobiel.nl ; vind je bijna elke telefoon die aan jouw zoekeisen voldoet

Wat bedoel je "t is tijd?" t is altijd tijd......¿-¿......

• netblade
  • Laatst online: 29-11 13:32

netblade

Sunrise

spyros schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 22:17:
Samsung X140 heeft dat ook :) voor maar 65 euro
Mono inderdaad, is nou niet echt om van te smullen (ja ik heb het toestel ook ergens thuis liggen als smstelefoon) >:)

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Het ontvangst in de trein is zowel met mijn Nokia 6230 als 6510 niet heel goed, maar te doen. Je merkt het verschil duidelijk buiten, daar is het ontvangst veel beter. Ik gebruik de radio op m'n 6230 bijna dagelijks en kan er goed mee leven.

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

ik heb 2 nokia's gehad die radio hadden en beide radio luisteren in de trein ging perfect.

[ Voor 10% gewijzigd door MeIsTwisted op 31-08-2005 10:12 ]

Multimonitor is relax :P

• TCR
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-06-2024

TCR

pfffffffff

ik heb sinds een weekje een k750i en de radio doet het aardig goed.zenders met een zwak singnaal hierzo(Yorin) willen nog wel een beetje storen als je in de bus zit oid. Maar over het algemeen in de ontvangst perfect zeker als ik in Rotterdam ben.

• Pino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 10:17
Ik heb op de lijn Zwolle-Den Haag weinig aan mijn 6230 met radio. Hele stukken werken echt slecht. Buiten de trein is het prima.

"If you don't know where you are going, any road will take you there"

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-11 16:29

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Met een (cheapass brandless) autoradio heb ik ook altijd storing en het verlies van zenders van Zwolle richting Amersfoort zeg maar, en ook met de radio op m'n SE K750i heb ik daar last van. Ik heb het idee dat je daar net in een gebied zit waar je half buiten bereik van de grote zendmasten zit. En in treinen heb je altijd storing met radio's.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• netblade
  • Laatst online: 29-11 13:32

netblade

Sunrise

SnoeiKoei schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 10:47:
Met een (cheapass brandless) autoradio heb ik ook altijd storing en het verlies van zenders van Zwolle richting Amersfoort zeg maar, en ook met de radio op m'n SE K750i heb ik daar last van. Ik heb het idee dat je daar net in een gebied zit waar je half buiten bereik van de grote zendmasten zit. En in treinen heb je altijd storing met radio's.
Klopt dat gebied is heel erg slecht gedekt (en dat geldt niet alleen voor radio, maar ook gsms doen het op die route niet erg best).

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Pagina: 1