Wij (mijn broer en ik) willen graag een nieuwe PC kopen, de oude is euhhh... gewoon oud.
De oude komt van Orbit (computerwinkel in Nijmegen, goeie ervaringen mee, www.orbit.nl), nou zijn we daar vanmorgen langsgeweest en daar hebben ze voor ons op basis van een van hun standaart systemen een mooi computertje samengesteld.
Ons budget is ergens rond de 1300/1400 euro, en de bedoeling is dattie vooral voor gamen gebruikt gaat woden, maar ook voor de studie
.
de basis staat hier (de versie met de Athlon 64 3000+ voor 1099,- euro) http://www.orbit.nl/syste...0Athlon%2064%20series.htm
het systeem zoals wij het hadden gedacht
totaalprijs van 1398,- euro
Waar het me nu vooral om gaat is wat onafhankelijk commentaar, is het pure oplichterij of een fááántistisch aanbod, teveel van het goede of niet goed genoeg.
Nog wat tips van wat we eventueel zouden kunnen veranderen.
Luc
De oude komt van Orbit (computerwinkel in Nijmegen, goeie ervaringen mee, www.orbit.nl), nou zijn we daar vanmorgen langsgeweest en daar hebben ze voor ons op basis van een van hun standaart systemen een mooi computertje samengesteld.
Ons budget is ergens rond de 1300/1400 euro, en de bedoeling is dattie vooral voor gamen gebruikt gaat woden, maar ook voor de studie
de basis staat hier (de versie met de Athlon 64 3000+ voor 1099,- euro) http://www.orbit.nl/syste...0Athlon%2064%20series.htm
het systeem zoals wij het hadden gedacht
Silentio T1 of T2 Low-Noise behuizing silver (20 euro extra) ![]() |
Gigabyte Triton GA-K8N Ultra mainboard S939 SATA-1/2 Raid 1394FW 8ch sound |
USB + firewire + sound front aansluiting |
1024MB DDR400 Dual modus ( Dane memory) |
Western Digital 250GB SATA 7200rpm 8mb cache |
NEC 1,44mb floppy disk drive |
Club 3D Gforce 6600GT PCI-Express 128MB DDR + TV out |
NEC 3540 16X speed Dual Layer DVD +/- Rewriter |
Logitech Internet keyboard Black & Optical Wheel mouse |
Logitech R20 2,1 subwoofer speakerset Black |
Athlon 64 3000+ CPU Socket 939 |
Silent CPU fan Freezer 64 (15 euro extra) |
17” TFT flatpanel Neovo/belinea Black (249,- euro extra) |
totaalprijs van 1398,- euro
Waar het me nu vooral om gaat is wat onafhankelijk commentaar, is het pure oplichterij of een fááántistisch aanbod, teveel van het goede of niet goed genoeg.
Nog wat tips van wat we eventueel zouden kunnen veranderen.
Luc