Front:KG7-Raid, Athlon 1400, 512 DDR, Hercules 8500LE 64 MB, 36 GB HDD
Back-end:KR7A-RAID, Duron 1200, 400 GB, 100Mbit
M'n vader heeft zo'n zelfde dingetje (de 100 dan, 4gb en een ouder model); werkt heel erg leker (hoog iPod gehalte qua besturing), erg goed geluid.
Enige minpuntjes met die van m'n pa waren; dat je de muziekbestanden er op moet zetten met Jukebox(?, zit ook altijd bij Logitech mousedrivers, even de naam kwijt), gaat érg traag (sleur&pleur via explorer kan niet) en dat de aansluiting USB1 was; misschien zijn deze dingen al opgelost; dat zal je zelf even moeten bekijken denk ik;)
Enige minpuntjes met die van m'n pa waren; dat je de muziekbestanden er op moet zetten met Jukebox(?, zit ook altijd bij Logitech mousedrivers, even de naam kwijt), gaat érg traag (sleur&pleur via explorer kan niet) en dat de aansluiting USB1 was; misschien zijn deze dingen al opgelost; dat zal je zelf even moeten bekijken denk ik;)
[ Voor 5% gewijzigd door Leftblank op 27-08-2005 09:49 ]
Zou niet weten welke beter is.
Mijn ervaring met de Creative Zen Touch is niet erg schokkend hoor.Gewoon een mp3 apparaatje pirma voor het gewone werk. Maar met een erg irritant overdrachtssyteem ( dus niet Sleur & pleur zoals
hierboven ) en na verloop van tijd willen de toetsen niet meer wat jij wil. Ik weet niet of dit incidenteel is maar zijn wel dingen om rekening mee te houden.
Ik ben al met mijn 2e bezig.
Wat is je budget , misschien kan je voor dat geld wel een betere of mooiere speler kopen/./
Mijn ervaring met de Creative Zen Touch is niet erg schokkend hoor.Gewoon een mp3 apparaatje pirma voor het gewone werk. Maar met een erg irritant overdrachtssyteem ( dus niet Sleur & pleur zoals
hierboven ) en na verloop van tijd willen de toetsen niet meer wat jij wil. Ik weet niet of dit incidenteel is maar zijn wel dingen om rekening mee te houden.
Ik ben al met mijn 2e bezig.
Wat is je budget , misschien kan je voor dat geld wel een betere of mooiere speler kopen/./
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Maar hoe zit het dan met verschil in geluidskwaliteit?
Creative heeft in dit opzicht misschien een beter naam.
Iemand hier ervaringen mee?
Front:KG7-Raid, Athlon 1400, 512 DDR, Hercules 8500LE 64 MB, 36 GB HDD
Back-end:KR7A-RAID, Duron 1200, 400 GB, 100Mbit
Geluidskwaliteit hangt natuurlijk af van hoe je de EQ instelt en de kwaliteit van de oordoppen waarmee je luistert.Armycommand schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 10:28:
Maar hoe zit het dan met verschil in geluidskwaliteit?
Ik ben er wel tevreden over icm wat duurdere doppen ( á 45 euro )
Verwijderd
155 voor een 20GB speler is nie veel.... Tuurlijk is het ding minder dan een Iaudio M3 of Archos Gmini maar tjeezus das wel een erg lage prijs.... Zen touch vind ik een prutsapparaat met #$&% bediening.
Mijn broertje heeft deze Philips speler ook. Zelf vind ik hem kwalikatief niet onder doen voor een Apple iPod..... Kwa bediening is hij veel eenvoudiger als een Creative Touch speler. En nog een groot voordeel is dat er veel accesoires bij meegeleverd worden!
wat hij zegtVerwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 11:15:
155 voor een 20GB speler is nie veel.... Tuurlijk is het ding minder dan een Iaudio M3 of Archos Gmini maar tjeezus das wel een erg lage prijs.... Zen touch vind ik een prutsapparaat met #$&% bediening.
Pagina: 1