Toon posts:

[ervaringen]Acer TravelMate 2355LCI

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Met search en google: geen enkele test of vergelijk.
Mijn neef wil voor zijn sportmanagement studie (HBO) een basic laptop.
Geen zware grafisch of rekenapplicaties. Vooral office werk. Draadloos is eis, net als LAN voor thuis (moet dus een goedkoop routertje bijkomen...).
Een erg basic laptop zou deze Acer TravelMate 2355LCI zijn. extra software komt legaal via oa surfpoint.

Budget laat niet veel meer ruimte over. Maar een "slechte" kopen zou ook uiteraard niet wenselijk zijn. Slecht in de zin dat ie snel kapot zou gaan. Hij moet doen wat je mag verwachten bij zo'n CPU (maar dat is al veel meer dan een high end lap top van pak hem beet ca 3 jaar terug..... en daar waren de gebruikers die dat betalen konden vast erg blij mee..... Even relativeren dus.)
De Best-Buy laptop guide is veel te algemeen.... meer "een methode" om te vergelijken. Weinig inhoudelijke aandacht voor dit prijs segment.

Ervaringen welkom.

Acer TravelMate 2355LCi
Celeron-M 1.4GHz;

Acer TM 2355LC Mobile Cel 1.4GHz (Cel M 360/1MB cache)
XPPro SP2
15TFT
512MB
40GB DVD&CDRW
56K
Lan
802.11b/g
64MB shared
3x USB 2.0
no IEEE1394
no S-video

Pricewatch € 633,72

Alle specs

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2005 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Opzich zijn budget laptops voor normaal gebruik gewoon voldoende, geen topprestaties, maar wel met de tijd mee, als je nagaat dat je een jaar terug nog 400 euro voor een goede PIII 2ehandse laptop neer moest leggen, kun je tegenwoordig gewoon beter een nieuwe kopen. Ben je tenminste verzekert van een nieuw accu en een zuinige cpu, en tevens sneller dan een 2ehandse pIII.

Kijk ook is naar de aanbieding van dell:

Afbeeldingslocatie: http://img.dell.com/images/global/products/inspn/1200_front_131x145.jpg
Intel® Celeron® 360(1.4GHz, 1MB L2 Cashe, 400MHz)
512MB ddr 333
40gb hdd
dvd/cdrw combo drive
Geïntegreerde Intel® Extreme Graphics met maximaal 64 MB videogeheugen
14" scherm (1024x768) daardoor lekker compact
3x Usb, modem v92, 100mbit lan.. etc
8 cell batterij +- 4 uur

499 euro excl. transportkosten

[ Voor 28% gewijzigd door duncanvdlinden op 27-08-2005 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zich prima tip, ik had hem al gezien, maar... (zie vragen hieronder)
heb je een link voor deze?
Bij Dell zie ik de Inspiron 1200 maar met 256 MB voor die prijs en 15" geen 14"...
De draadloos mis ik wel zo te zien, PCMCIA heeft ie niet dus daar een in zetten lukt niet. USB is link, steekt teveel uit. Dus het zou daar op kunnen hangen....
En uiteraard komen er nog 89 euros "porto" bij...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2005 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:06:
Op zich prima tip, ik had hem al gezien, maar... (zie vragen hieronder)
heb je een link voor deze?
Bij Dell zie ik de Inspiron 1200 maar met 256 MB voor die prijs en 15" geen 14"...
De draadloos mis ik wel zo te zien, PCMCIA heeft ie niet dus daar een in zetten lukt niet. USB is link, steekt teveel uit. Dus het zou daar op kunnen hangen....
En uiteraard komen er nog 89 euros "porto" bij...
http://configure2.euro.de...s&sbc=nldhsftdppnotebook1

Als je de laptop daar samenstelt staat bij de processor, 512mb en de rest van de specs staan.
Er zit wel een pc-cardslot in, een wireless lan kaart is een optie dus. (dat geheugen blijft idd wat vaag, misschien ff mailtje sturen dan...)

ik weet trouwens niet of ie compacter wordt door een 14" scherm het kan natuurlijk ook een dikkere beelschermrand betekenen, zou je ook per mail na kunnen vragen natuurlijk.

[ Voor 12% gewijzigd door duncanvdlinden op 27-08-2005 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
duncanvdlinden schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:28:
[...]

http://configure2.euro.de...s&sbc=nldhsftdppnotebook1

Als je de laptop daar samenstelt staat bij de processor, 512mb en de rest van de specs staan.
Er zit wel een pc-cardslot in, een wireless lan kaart is een optie dus. (dat geheugen blijft idd wat vaag, misschien ff mailtje sturen dan...)

ik weet trouwens niet of ie compacter wordt door een 14" scherm het kan natuurlijk ook een dikkere beelschermrand betekenen, zou je ook per mail na kunnen vragen natuurlijk.
Inderdaad kom je in een andere database lijkt het ???

# 14,1-inch of 15-inch XGA-beeldschermen (1024 x 768) met een hoge resolutie bieden een scherp, glashelder beeld met levendige kleuren.

alles:
Het systeem bestaat uit:
Intel® Celeron® M Processor 350 (1.30 GHz, 1MB L2 Cache, 400 MHz FSB)
Microsoft® Windows® XP Home Edition
256MB shared2 DDR SDRAM
40GB Hard Drive
8-cell NiMH Battery
DVD/CDRW Combo Drive
Microsoft® Works 7.0
º Intel® Celeron® 360(1.4GHz, 1MB L2 Cashe, 400MHz)14" XGA LCD, 512MB, 40GB HD, Combo Drive

Het keuzebolletje staat voor de 14" ....
Inspiron 1200 Value (N09125)
Vanaf € 596....
Nu Vanaf€ 546
....
en optionele draadloze netwerkkaart (via PC-kaart) ....
dus er moet een PCMCIA inzitten.
Komt bij de 546 nog een PCMCIA-kaart (25-40 euro) en checken of het inderdaad 512 MB is, verwarrend....
Totaal 546+40 (kaart)+90 (porto)= 676 euro max als geheugen ok is...
De Acer kost 633 euro, maar dan zit je niet met versturen (in de buurt) of weinig extra kosten.
Ik moet nog wel een test van die Dell zoeken....
Voor de Acer zijn broertje met 256 MB de 2300:
http://www.notebookreview...=485&display=reviewDetail
http://www.notebookreview...485&display=opinionDetail
Zal dus met 512 al een stuk beter zijn tav een aantal zaken. Hij hoeft geen PS te draaien maar dat het allemaal soepel draait is wel meegenomen op 512. Ik verwacht dat de PS + Excel combi bij de 2355 wel goed draait (puur als vergelijk omdat ie hier genoemd wordt in de test)..

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2005 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 15:17:
[...]

Inderdaad kom je in een andere database lijkt het ???

# 14,1-inch of 15-inch XGA-beeldschermen (1024 x 768) met een hoge resolutie bieden een scherp, glashelder beeld met levendige kleuren.

alles:
Het systeem bestaat uit:
Intel® Celeron® M Processor 350 (1.30 GHz, 1MB L2 Cache, 400 MHz FSB)
Microsoft® Windows® XP Home Edition
256MB shared2 DDR SDRAM
40GB Hard Drive
8-cell NiMH Battery
DVD/CDRW Combo Drive
Microsoft® Works 7.0
º Intel® Celeron® 360(1.4GHz, 1MB L2 Cashe, 400MHz)14" XGA LCD, 512MB, 40GB HD, Combo Drive

Het keuzebolletje staat voor de 14" ....

[...]

dus er moet een PCMCIA inzitten.
Komt bij de 546 nog een PCMCIA-kaart (25-40 euro) en checken of het inderdaad 512 MB is, verwarrend....
Totaal 546+40 (kaart)+90 (porto)= 676 euro max als geheugen ok is...
De Acer kost 633 euro, maar dan zit je niet met versturen (in de buurt) of weinig extra kosten.
Ik moet nog wel een test van die Dell zoeken....
Voor de Acer zijn broertje met 256 MB de 2300:
http://www.notebookreview...=485&display=reviewDetail
http://www.notebookreview...485&display=opinionDetail
Zal dus met 512 al een stuk beter zijn tav een aantal zaken. Hij hoeft geen PS te draaien maar dat het allemaal soepel draait is wel meegenomen op 512. Ik verwacht dat de PS + Excel combi bij de 2355 wel goed draait (puur als vergelijk omdat ie hier genoemd wordt in de test)..
je kunt de lange garantie bij dell er nog afhalen he (90 dagen, -47euro), en wat ook bij dat zinnetje staat bij het keuzerondje is dat er een 1.4ghz inzit... ook een beetje verwarrend dus.. wat is het nou een 1.3 of 1.4? dell!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
inderdaad ook nog...
Straks nog eens goed verder reviewen. Die 0.1 verschil is op zich niet zo'n verschil (wel slordig), maar wel of de ervaringen de aanschaf rechtvaardigen en dat de praktijk "niet zo slordig uitvalt".....

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2005 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 18:11:
inderdaad ook nog...
Straks nog eens goed verder reviewen. Die 0.1 verschil is op zich niet zo'n verschil (wel slordig), maar wel of de ervaringen de aanschaf rechtvaardigen en dat de praktijk "niet zo slordig uitvalt".....
hou er ook rekening mee dat de acer wordt gelevert met een 4cell batterij, gaat dus maar 2 uur mee, en de dell 4 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
accu: das een sterk punt van de Dell, zal mijn neef alvast daarop wijzen.
edit:
http://studiestarter.nl/i...ter-overig-winkel-laptops
komen nog wel de bezorgkosten bij, maar een Lattitude hebben ze daar in de aanbieding.
Daar zit een high power accu bij (65W, de low versie is ca 43 W)
Het is wel zo: ... geleidelijk aan schuift de prijs stiekum op want daar komt natuurlijk die 89 euro van Dell bij ook al schrijven ze dat op die site niet letterlijk (= navragen...)

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2005 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
de bezorgkosten zijn 50 euro, das toch 39 euro minder dan bij Dell.
Het is nu erg stil bij mijn neef... ;) 't is een flinke hap in zijn budget... :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2005 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09 21:28

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Misschien een wat vreemde vraag, maar wat is Acer aan het doen met deze notebook? Tot een paar dagen terug zag ik dat dit dé budget notebook was in de Pricewatch, maar een hoop winkels kunnen 'em gewoon niet meer leveren. Is hier een reden voor?
Ik hoop 'em overigens ergens deze week te krijgen, als tenminste niet blijkt dat 'ie bij de winkel waar ik 'em nu besteld heb ook niet leverbaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:02
Ik zit ook te kijken tussen deze twee... Die Acer is alleen nergens te krijgen :? :?
Het enige voordeel van die Dell is, dat ie een 8cell accu heeft, maar wat betreft kosten ben je voor dezelfde config bij Acer voordeliger uit... (en daarbij heeft Acer 1 jaar garantie en Dell 3 maanden)... BTW, iemand al de Acer???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-10 22:17
Martijn schreef op maandag 12 september 2005 @ 17:56:
Ik zit ook te kijken tussen deze twee... Die Acer is alleen nergens te krijgen :? :?
Het enige voordeel van die Dell is, dat ie een 8cell accu heeft, maar wat betreft kosten ben je voor dezelfde config bij Acer voordeliger uit... (en daarbij heeft Acer 1 jaar garantie en Dell 3 maanden)... BTW, iemand al de Acer???
ja die acer staat bij mijn vriendin. Werkt als een tiet dat ding. Perfect voor haar schoolwerk en wat dvdtjes en (wireless) internet + msn. Toppie ding voor een toppie prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Ghannes schreef op maandag 12 september 2005 @ 18:00:
[...]

ja die acer staat bij mijn vriendin. Werkt als een tiet dat ding. Perfect voor haar schoolwerk en wat dvdtjes en (wireless) internet + msn. Toppie ding voor een toppie prijs!
Ah, mooi, en wat is je ervaring mbt de accu? Hoe lang met wireless aan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
tijn.online schreef op zondag 11 september 2005 @ 22:36:
Misschien een wat vreemde vraag, maar wat is Acer aan het doen met deze notebook? Tot een paar dagen terug zag ik dat dit dé budget notebook was in de Pricewatch, maar een hoop winkels kunnen 'em gewoon niet meer leveren. Is hier een reden voor?
Ik hoop 'em overigens ergens deze week te krijgen, als tenminste niet blijkt dat 'ie bij de winkel waar ik 'em nu besteld heb ook niet leverbaar is...
Waar heb je hem besteld, kwil hem nu ook, maar volgens mij is het idd problematisch hem ergens te krijgen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
ze zegt 1 minuut is ongeveer 1 procent, dus 100 minuten. Maar ze gebruikt geen energie-remmende programmaatjes dus ik denk dat je er nog wel wat langere accuduur uit ken halen.
Ik heb 'm twee weken terug opgepikt bij Startware (oud heusden bij 's Hertogenbosch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:48
Ik heb ook een tijd naar de Acer gekeken, maar ik heb nu toch de Dell Inspiron 1200 besteld.
PCMCIA slot heeft ie gewoon, verder heeft ie 3xUSB2, VGA-out, LAN. Precies genoeg voor mij...

Mijn belangrijkste reden waren prijs (incl. verzenden 587 euro -> toch ruim 50 euro goedkoper) en betere accu. De Dell wordt trouwens gewoon met 1.4GHz (Celeron 360) geleverd.

Nadeel is minder geheugen. Maar de Insiron 2200 is dezelfde behuizing en dus verwacht ik dat ik nog wel geheugen kan toevoegen. 256MB is in de winkel 28-34 euro.
Ik weet echter nog niet zeker of het geheugen te upgraden valt, ik hoop binnen een week meer info te kunnen geven...

Ow ja, Dell is verplicht een jaar garantie te geven (binnen de EU kan dat zelfs nog meer zijn) dus die heb je gewoon. Dat 90 dagen slaat er alleen op dat Dell binnen die tijd ZELF de zooi ophaalt en terugbrengt. Daarna moet je het zelf naar ze toe sturen (die kosten zijn voor jezelf).

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
GasNaald schreef op maandag 12 september 2005 @ 18:56:
[...]
Dat 90 dagen slaat er alleen op dat Dell binnen die tijd ZELF de zooi ophaalt en terugbrengt. Daarna moet je het zelf naar ze toe sturen (die kosten zijn voor jezelf).
ik hoop dat je gelijk hebt daarin, maar betwijfel het |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
GasNaald schreef op maandag 12 september 2005 @ 18:56:
Nadeel is minder geheugen. Maar de Insiron 2200 is dezelfde behuizing en dus verwacht ik dat ik nog wel geheugen kan toevoegen. 256MB is in de winkel 28-34 euro.
Ik weet echter nog niet zeker of het geheugen te upgraden valt, ik hoop binnen een week meer info te kunnen geven...

Ow ja, Dell is verplicht een jaar garantie te geven (binnen de EU kan dat zelfs nog meer zijn) dus die heb je gewoon. Dat 90 dagen slaat er alleen op dat Dell binnen die tijd ZELF de zooi ophaalt en terugbrengt. Daarna moet je het zelf naar ze toe sturen (die kosten zijn voor jezelf).
Geheugen is geloof ik wel toegankelijk, maar volgens mij is er maar plek voor 1 module, en dat is de module van 256 die je nu koopt... Je zou dus 512 zelf moeten kopen... Weer een stuk duurder...

Wat betreft die garantie betwijfel ik... Beetje vreemd dus als ze een goedkopere garantie aanbieden, en daarna dan toch nog garantie bieden... :?

[ Voor 7% gewijzigd door Martijn op 12-09-2005 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Ghannes schreef op maandag 12 september 2005 @ 18:44:
ze zegt 1 minuut is ongeveer 1 procent, dus 100 minuten. Maar ze gebruikt geen energie-remmende programmaatjes dus ik denk dat je er nog wel wat langere accuduur uit ken halen.
Ik heb 'm twee weken terug opgepikt bij Startware (oud heusden bij 's Hertogenbosch).
@StartWare niet meer op voorraad zegt de website... Bij veel winkels staat online dat ze niet meer leverbaar zijn... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:48
Het is binnen de EU voor een fabrikant verplicht om goederen te leveren die aan een bepaald verwachtingspatroon voldoet. Van een nieuwe laptop mag je verwachten dat deze langer dan 90 dagen meegaat.. Dit gaat zelfs voor tweedehands spullen op.

Als consument ben je binnen de EU dus altijd beschermd tegen dit soort dingen... Dus JA, je hebt gewoon een jaar garantie :)

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 07:44
Check de Accu van dat ding, moet rond de 60Watt liggen. (je hebt er ook van 30w)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Vandaag Acer gebeld, en hij is inderdaad UIT de collectie :( :(

Wat en OF er iets vergelijkbaars voor terug kwam wist men niet...

Iets anders, iemand die Dell Inspiron 1200 al?? Ik heb Dell gebeld met de vraag of ik in het geheugencompartiment onderin nog geheugen kon bijprikken... Volgens hem kon dit NIET... Kijk, als blijkt dat het wel kan, dan koop ik liever een 1200 (met zelf 256MB zelf erbij), dan een Inspiron 2200, waar standaard 512 inzit... Die is namelijk 80 euro duurder, terwijl er niks meer inzit als de 512MB ram...

[ Voor 61% gewijzigd door Martijn op 13-09-2005 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online

tijn.online

Martijn schreef op maandag 12 september 2005 @ 18:19:
[...]

Waar heb je hem besteld, kwil hem nu ook, maar volgens mij is het idd problematisch hem ergens te krijgen :?
Ik heb 'em bij 4launch.nl besteld. Ik heb naar hen vooraf een mailtje gestuurd met de vraag of ze zeker wisten of 'ie nog zou komen. Daar waren ze aardig van overtuigd, dus ik ga er stiekem maar vanuit dat hij ook gaat komen. 'k Heb vanochtend nog een mailtje gestuurd, en gevraagd of zij weten wanneer 'ie binnen gaat komen. Ik ben benieuwd naar het antwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online

tijn.online

Ik heb zojuist antwoord gekregen van 4launch, en zij hebben dus nog geen reactie van Acer gekregen. Op zich best verontrustend, aangezien de 2355LCi ook niet meer op de prijslijst van Acer zelf staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
tijn.online schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:36:
Ik heb zojuist antwoord gekregen van 4launch, en zij hebben dus nog geen reactie van Acer gekregen. Op zich best verontrustend, aangezien de 2355LCi ook niet meer op de prijslijst van Acer zelf staat...
idd, 4launch zit bij mij om de hoek. Ze gingen ervan uit dat ze hem niet meer zouden krijgen...

Er is ook nog de 2310 serie, maar die accu gaat veel korter mee, weet ook niet waarom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online

tijn.online

Nadeel van die 2310 serie is ook dat het op een SiS (budget) chipset draait, dus vandaar dat ik in eerste instantie had gekozen voor de 2355. Maar ik blijf het een rare actie van Acer vinden, om een populaire notebook uit het assortiment te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Ik zit nu maar naar de Dell Inspiron 2200 te kijken... Een nadeel, kvind hem niet echt mooi ;)... Zijn er eigenlijk mensen die hem wel mooi vinden? ;) Ook nog vrij dik...

Maja, vandaag is wel de laatste dag dat je 50 euro korting krijgt... ;) (en ook nog dubbel geheugen)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online

tijn.online

Ik wacht bij Dell liever tot ze gratis verzending in de aanbieding doen, dat scheelt 89 euro (wat overigens een belachelijk bedrag is)... Maar ik zit nu toch ook wel stiekem naar die klapdoos te kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Die aanbieding die er nu staat geldt alleen vandaag nog. Ik heb dus net gewoon besteld, mocht er morgen een mooiere aanbieding staan, dan wordt die het, en cancel ik die van vandaag denk ik... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Martijn schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 18:12:
Die aanbieding die er nu staat geldt alleen vandaag nog. Ik heb dus net gewoon besteld, mocht er morgen een mooiere aanbieding staan, dan wordt die het, en cancel ik die van vandaag denk ik... ;)
en dat kan max binnen 8 dagen of houden ze ruimer aan? (wet?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 19:17:
[...]
en dat kan max binnen 8 dagen of houden ze ruimer aan? (wet?)
Ik heb nog geen geld over gemaakt ;), dus zolang je niet betaald fabriceren ze echt niks voor je.... De order staat wel op vandaag en daarin is de korting verwerkt ;)...

Voor de wet heb je 7 dagen bedenktijd geloof ik...

• Martijn
Martijn schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 19:30:
[...]

Ik heb nog geen geld over gemaakt ;), dus zolang je niet betaald fabriceren ze echt niks voor je.... De order staat wel op vandaag en daarin is de korting verwerkt ;)...

Voor de wet heb je 7 dagen bedenktijd geloof ik...
Kijk, wachten loont dus ;)... NU krijg je bij de Inspiron 2200 DUBBEL geheugen, EN geen verzendkosten... Scheelt alweer ;)

Edit:
Met mijn geselecteerde systeem (ik bestel dan zakelijk, scheelt ook weer en niet alleen BTW ;)), ben ik vandaag 54 euro goedkoper uit als gisteren. Die van gisteren was echter wel met gratis Dell All In One 922 printer... Wat zouden jullie doen, 54 euro meer betalen en die printer gratis of 54 minder en alleen het systeem? ;) De vraag dus of die printer meer dan 54 euro waard is... ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Martijn op 14-09-2005 08:32 ]

• tijn.online

tijn.online

Ik zou zeggen, ik heb alleen een notebook nodig en geen printer, dus geen printer voor mij...

Overigens heeft Acer mij gemeld dat zij de 2413LCi als opvolger van de 2355LCi zien. Misschien dat ik die ga kopen, maar ik doe nu even niks overhaast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
ik zit er nu op te werken, prima ding ;)
Pagina: 1