Toon posts:

[Excel] Vertaling Functies

Pagina: 1
Acties:
  • 745 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand een lijst met de vertaling van de functies van EN-NL of NL-EN.
Heb al gezocht, maar kan het nergens vinden!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

Waar heb je gezocht en waarop? Op de Microsoft site gekeken?

LinkedIn WoT Cash Converter

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 08:29:
Heeft er iemand een lijst met de vertaling van de functies van EN-NL of NL-EN.
Ff microsoften...microsoft...Volledige uitleg van functies....Uiteraard ook in het engels beschikbaar!

Een conversietabel heb ik niet gevonden bij Microsoft

Anders moet je hier even naar kijken

Black Piet vond deze vraag ook wel interessant voor zichzelf

Mooooooeeeee......

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 08:29:
offtopic:
Zie ook PcDealer (die trouwens ook wel even ontopic had kunnen reageren en/of het aan de mods over kunnen laten ;) ) Het zeggen van "ik kon niets vinden" zegt zo weinig en sommigen lijken dat alleen maar te zeggen ipv serieus te zoeken. Mensen zijn hoe dan ook meer geneigd te helpen als een topicstart meer dan anderhalve zin is :Y)

Ook kunnen we helpen met het kiezen van betrre zoektermen als je aangeeft welke je zelf gebruikte. Geef een volgende keer dus even wat meer info over waar je aan denkt en/of hoe en wat je zocht als je niets kon vinden :)
Zoekterm: zoek een term waarvan je beide kent en je bent er. Voorbeeld: [google=excel rounddown afronden.naar.beneden] => http://cherbe.free.fr/traduc_fonctions_xl97.html :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• onkl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:59
Deze vraag komt wel vaker voor, niet als apart topic maar meer in topics over een of andere formule waarbij mensen met verschillende Excel talen elkaar proberen te helpen.
Misschien is het een idee deze link in de OFF-FAQ te zetten?

Verwijderd

Een plaatje voor onkl. _/-\o_

Moosehead is het helemaal eens met zijn idee.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Ja dat zei Niesje zaterdagmorgen ook al tegen me, laten we het topic er verder niet meer voor gaan schoppen: komt tzt in een volgende update :) Overigens is iedereen altijd van harte uitgenodigd om via http://gotwiki.spider007.net mee te denken, zaken daar kunnen in de FAQ komen.

Al verwacht ik natuurlijk (zoals na elke vraag: beleefdheid enzo) nog wel feedback van de topicstarter ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1