Toon posts:

vraag datum

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo wij hebben een 720 ultra zoom, en ondekken steeds meer. Mooie foto;s maken blijft moeilijk.
Veel hulp hebben we aan de vragen en antwoorden die hier staan.

Wat ik constateer is da de datum op schijfjes steeds veranderd, heeft dit te maken met het wisselen van de (oplaadbare )batterijen. De computer slaat op bv op datum, en nu liggen de foto's steeds door elkaar. Ook is het vaak lastig dat bij het wisselen van de schijfjes de nummering weer op nieuw begint, daardoor moet bij het opslaan op de computer verschillende mappen makken schijf 1 schijf 2 bv. Heeft iemand hier een antwoord op.

Rinus

Verwijderd

Ik sla altijd gelijk mijn foto's op in een map, met de datum
dus voor vandaag 050827 naampje..
dan staan ze altijd chronologisch...

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:09

breinonline

Are you afraid to be known?

Zit er geen mogelijkheid in de setup menu van het toestel om de bestands nummering te veranderen van steeds opnieuw naar continue?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:31

Zoefff

❤ 

Welke camera heb je precies, "720 ultra zoom :? ", wat heb je zelf al geprobeerd om op te slaan, heb je al in de handleiding gekeken?

Op vrijwel iedere camera kan je instellen dat de nummering door moet lopen, en dus niet bij ieder kaartje opnieuw moet beginnen.

Deze topicstart is iig veel te summier om wat mee te kunnen, zoek eens binnen FG en Google naar oplossingen, en neem de handleiding van je camera eens aandachtig door. Succes :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Dit topic is gesloten.