Toon posts:

ISO mounten werkt, maar branden niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een iso file die ik wil branden via nero.

Als ik deze mount via deamon tools werkt deze iso prima, echter zodra ik deze op CD zet doet ie het niet meer. Geen errors met branden, het brand process wordt met succes afgesloten!

Maar zodra je daarna de cd in de cdrom doet dan kan de cdrom speler de cd niet lezen, ook heb ik geprobeert om een 1op1 kopie(on the fly) temaken via deamon tool direct op een cdrom.
Als je dan de gebrande cd erin legt reageert de hele verkenner niet totdat je de cd er weer uit haalt. (ook geen error met branden zelf)

Heb zoiets nog nooit meer gemaakt, heb ook al diverse merken cdrom plaatjes geprobeert, het maakt allemaal niks uit.

Iemand een idee hoe dit kan en hoe ik die ISO wel werkend gebrand krijg?

Verwijderd

probeer eens dvddecryptor (gebruik ik eerlijk gezegd altijd voor het branden)

Verwijderd

Topicstarter
is geen dvd maar een cdrom, ik heb alleen maar de iso ervan

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2005 00:54 ]

Verwijderd

Ik neem aan dat je dit probleem alleen hebt bij dit ISO bestand? Misschien is het bestand beschadigd? Probeer eventueel een andere soortgelijke ISO te downloaden en probeer het opnieuw.

Verwijderd

Weet je zeker dat je een bestaand project opent ? en hoe zien de cd's eruit als je ze opent in windows verkenner ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2005 01:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja alleen bij deze iso heb ik deze foutmelding, bestand is niet beschadigd, zoals gezegd met mounten werkt ie prima. Ook met het uitpakken (rarren) geen foutmeldingen gehad.
Soortgelijk gaat niet, is een speciale cd....

De cd's zijn er normaal uit als je ze opent als je ze mount, maar als je ze wilt openen nadat je gebrand hebt dan gaat dat niet, windows zegt dood leuk dat de cd niet gelezen kan worden, hij laat dus ook niks zien.

Heel vreemd dit, ik ga nu eerst nog eens proberen om alle files naar de HD te kopieren vanaf de gemounte iso en ze dan vervolgens zo te branden (is geen bootable cd), kijken of dat wel werkt.

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:33
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 00:54:
is geen dvd maar een cdrom, ik heb alleen maar de iso ervan
dit maakt niet uit, dvd-decrypter kan ze wel branden..

en hoe staat het met andere cds? als die ook niet te lezen zijn lijkt mij dat je brander aan z'n einde is :/

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-08 05:15
Hmm.. weet je zeker dat er geen kopieerbeveiliging of zo op zit?
Je kunt nl overal wel een iso van maken, maar of het iso daarna ook brandbaar is, das wat anders :)

Hoe kom je aan dat iso? Zit er geen nfo bestand bij met info over hoe te branden?

Verwijderd

brand dan van virtuele cd naar cd..

binnen nero gewoon cd copy ;)

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-08 12:50

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Probeer gewoon zelf de instellingen in nero te bepalen , blocksize e.d. Misschien zit daar wel wat fout.

ma ma ma ma ma macron one

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt, eerst naar HD en dan weer branden werkte wel.

@controlefreak: brander is in orde(redelijk nieuw zelfs), probleem alleen bij deze cd, maar nu opgelost.
@ultraSub: geen idee of er een bveiliging op zat, via usenet gedownlaod, geen nfo niks... (was een werkplaats auto cd)
@DRG: zoals al vermeld, dat werkte ook niet, na branden was ook de cd onleesbaar
@MaxBurn, is gelukkig al opgelost.

Verwijderd

Probeer m eens af te spelen, na evt hem gemount te hebben (kan op windingussen prima met Daemon Tools ofzow). Als ie dan veel of erge errors geeft of het nergens naar klinkt (afgezien van muzieksmaak :+ ) dan kun je m beter nog een keer rippen...
Pagina: 1