Toon posts:

koeling

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb laatste een nieuwe pc besteld bij gistron, moederboord Asus P5AD2-E Premium en een intel pentium 4 640 3.2 ghz met heatsink(boxed..)

Echter maakt deze nogal een hard geluid.. Heeft iemand een tip voor een superstille koeler? of waterkoeler?

Bedankt,

Martijn

Verwijderd

Budget?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Gewoon ff bij wat winkels kijken en reviews lezen? er is echt wel wat te vinden hoor.

Verwijderd

Een fanadapter van 80mm -> 120mm en dan er een lekker stille 120mm fan op

• thatrunks
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-12-2025
hoe bedoel je ... wat maakt een hard geluid? je hele pc of je cpu cooler :P? Als cpu cooler heb ik CNPS7000B-CU LED van Zalman
Zalman CNPS7000B-Cu (high) 2376 Licht zoemend geluid
Zalman CNPS7000B-Cu (low) 1355 Bijna onhoorbaar
je kan de rpm van de fan regelen met een zgn. Fan Mate 2 schakelaartje waarmee je de fan langzamer/sneller ken laten draaien wat resulteert in minder/meer herrie en een lagere/hogere temperatuur van je cpu. Zie reviews: PC Cooler versus Zalman: imitatie versus origineel voor mee informatie ik ben er in ieder geval heel er blij mee :P. En misschien is de VF700-Cu vga cooler van zalman ook wat voor jou :P heb ik namelijk ook. Zie reviews: Zalman VF700-Cu en VF700-AlCu VGA-koelers onder de loep voor meer informatie. Ben ik trouwens ook erg blij mee :).
of heb je onboard vga? :P

- Computers blijven drama dingen -

Verwijderd

Topicstarter
De CPU maakt heel erg hard geluid :) De rest van de pc valt wel mee.. Was zegmaar de heatsink die er standaard bij zat. Nog een vraagje, bv waterkoeling.. Is dat nou echt zo stil? En wat is dan een goede / stille waterkoeling voor redelijke prijs compitabel met mijn P5AD2-E Premium Moederboord en Pentium 4 640 3.2 ghz Processor? Bedankt voor de hulp ;)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Scoits, ik zie toch echt te weinig eigen inzet in je topicstart, dus jammer maar helaas: deze gaat dicht :) Lees eerst eens op je gemak de DOC FAQ die boordevol info staat, en verder zijn er met de search tientallen topics over stille luchtkoelers te vinden. Succes :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.