[VISTA] Bootable dvd branden zonder ISO

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• neanderthaler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-01 13:26

neanderthaler

Are friends electric?

Topicstarter
Ik heb dus een rar-versie gedownload maar als ik die uitpak krijg ik geen iso maar de afzonderlijke bestanden/mappen. Toch geprobeerd te branden met Nero en geprobeerd vanuit XP op te starten alleen dan geeft ie een foutmelding na het invoeren van de key. Geen melding dat de key niet klopt, maar de standaard 'dit programma is beeindigd, wilt u Microsoft hier over inlichten, stuur rapport etc' Enfin, jullie kennen het wel.

Hoe maak ik nou een bootable schijf van dat alles?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Brand je em wel als bootable schijf? :?

Verwijderd

Moest je die cd via MS Beta of MSDN gekregen hebben dan zou je Windows Vista in iso-formaat moeten zijn. Zoniet, dan heb je een warez versie gedownload en dat hoort niet thuis op GoT.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2005 23:36 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Je zou de originele bron kunnen gebruiken, in tegenstelling tot de (naar ik aanneem) gewarezede en ge-rar-de versie :? MS biedt geen rar bestanden aan, en hier doen we niet aan warez. Conclusie lijkt me duidelijk.
Let even op:

Vista is een private beta en is dus niet verkrijgbaar. Vragen om een key of flauw er naar gaan hinten levert een waarschuwing op.

[ Voor 34% gewijzigd door RobIII op 26-08-2005 23:39 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Enfin dit topic blijft dicht.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.