unknown fileheader

Pagina: 1
Acties:

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-02 14:59
De computer van mn schoonvader is onlangs gecrashed. nu zijn daar een aantal bestanden "verloren gegaan" maar GetDataBack heeft het een en ander terug gevonden. (win xp was er alweer op einstalleerd).
Deze foto's proberen we nu te openen, maar wat ik ook probeer: ik krijg telkens een melding als: unknown fileheader, can't read file header -> unknown file format, of iets dergelijks. heb al geprobeerd met pixrecovery het bestand te maken en ook te bekijken in polyview en irfan view.

Is er nog hoop voor deze bestanden? het bestand is nog wel 697kb. polyview geeft slechts een afbeelding met een aantal vierkanten in grijs en wit.

Verwijderd

Als je dat bestand zou posten en zou zeggen in welk formaat het was (bestandsextensie, pixel breedte en hoogte, bitdiepte) dan zijn er vast wel mensen die voor jou wat willen fotohacken ;)

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 14:01

Zoefff

❤ 

Heb je zelf al gezocht op GoT & Google? Als ik snel even op GoT zoek vind ik geen echte oplossingen, wel tips om te proberen de bestanden in Photoshop te openen omdat Photoshop soms nog over kapotte headers heen kan lezen.

Sowieso is dit geen onderwerp voor FG, dus -> SA.

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter