Een hele goede avond allemaal, weet iemand toevallig hoe je verder moet bij san andreas.Ik zit een beetje vast weet niet zeker wat ik moet doen ik heb de vlag nog in beeld en heb een van de S compleet gespeeld en heb nog de op dracht van het schip, waar je auto's na toe moet brengen.Ik zou zeer op prijsstellen als iemand aan mij kan vertellen wat ik verder moet doen alvast bedankt.
Dit is natuurlijk niet de bedoeling hier. Veel succes op deze pagina
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
graag eerst even de policy lezen voor wat neer te kwakken en ff zelf zoeken 
Spielerij - Algemene policy
Spielerij - Algemene policy
[ Voor 28% gewijzigd door DaannO op 26-08-2005 22:13 ]
Verwijderd
Voor kleine gameplay vraagjes zoals deze kun je in het grote topic van het betreffende spel terecht. Zoek daar dmv de Quicksearch wel even het topic door (en een paar eerdere delen), want je hebt een hele grote kans dat het eerder is langsgekomen. De grote topics staan namelijk boordevol met informatie. Je kan natuurlijk ook bij Google terecht.
Het grote San Adreas topic vind je hier: [rml][ Multiplatform] Grand Theft Auto: San Andreas (deel 13)[/rml]
Het grote San Adreas topic vind je hier: [rml][ Multiplatform] Grand Theft Auto: San Andreas (deel 13)[/rml]
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2005 22:32 ]
Dit topic is gesloten.
![]()