Toon posts:

Gezocht: Blueprint Ford Fusion

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een blueprint voor een ford fusion (links of rechts, voor en achter) of eventueel foto's met witte achtergrond. De bedoeling is om er een belettering design op te zetten maar ik kan maar geen blueprints vinden. Ik heb al gegoogles, suurland and onno's site afgezocht maar zonder succes :(

Iemand enig idee?

Thanks

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2005 21:37 ]

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-04 11:43

André

Analytics dude

Mail Ford eens? En neem anders een foto van zo'n auto en trek de contouren over. Hoe moeten wij je hier mee helpen, door mee te zoeken?

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Heb je al gezocht in de offline wereld? Denk aan folders, reclames in magazines, handleidingen, onderdelen-CD's en/of -boeken. Loop eens bij een Ford-dealer naar binnen.

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, mja ik zou wel eens kunnen zien of ze ergens in een brochure te vinden zijn, de online versies van de Ford brochure staan ze iig niet in. En andré, neen ik vraag niet om mee te helpen zoeken, ik vermoed dat je dezelfde googlehits zou krijgen als mij. Maar aangezien dit toch wel een meer gebruikte techniek is in de reclamewereld dacht ik dat iemand mss een online resource wist van deze blueprints?

Ik zal morgen eens bij de locale Ford-dealer binnenvallen voor een brochure met blueprints :)

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-04 00:15

Cablekevin

CCCP Baby!

Magk 1 dinge vragen ?
Is dit geen request ?

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:17

ralpje

Deugpopje

Heeft een gemiddeld reclame- / beletteringsbedrijf die dingen niet beschikbaar? Of ben jij van zo'n bedrijf en hebben jullie dat dus niet? :+

En @cablekevin: Een tekening van de contouren van een auto lijkt me geen request nee. Nou ja, het is wel een request natuurlijk, maar geen warez iig.

@ Darkblue: Wat is er mis met tweakers? :( ;)

[ Voor 10% gewijzigd door ralpje op 27-08-2005 18:42 . Reden: Darkblue? ]

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04 14:25

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Cablekevin schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 10:32:
Magk 1 dinge vragen ?
Is dit geen request ?
Haha, 'dan kunnen we 'm mooi in dat hokje schuiven'. Echt Tweakers weer hoor.
André is toch al langs geweest en heeft 'm niet gesloten, daar zullen heus redenen voor zijn :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Topicstarter
ralpje schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 10:50:
Heeft een gemiddeld reclame- / beletteringsbedrijf die dingen niet beschikbaar? Of ben jij van zo'n bedrijf en hebben jullie dat dus niet? :+

En @cablekevin: Een tekening van de contouren van een auto lijkt me geen request nee. Nou ja, het is wel een request natuurlijk, maar geen warez iig.
Mja, maar of die zo vrijgevig zullen zijn om dit aan een zelfstandige in bijberoep te geven terwijl ze er zelf geld mee konden verdienen? Ik kan het proberen maar ik vrees dat ik de deur tegen de neus zal krijgen bij een reclame bureau :)

Thanks voor de tips, en de ... ermm ... verdraagzaamheid (@kevin :/ )

Verwijderd

Topicstarter
Ben net een aantal brochures gaan halen bij een Ford Dealer maar er staan jammergenoeg enkel foto's in, wel mooi van alle drie de hoeken maar geen lineart tekeningen of blueprints.

Dus ik weer aan't googlen en na een search op vehicle lettering fusion kwam ik hier terecht: http://www.speedysigns.com/ en daar vind je alles wat je nodig hebt. Voor draft design doeleinden zijn die tekeningen perfect bruikbaar!
Pagina: 1