Club3D 6600GT, een en al artifacts na uitval PC

Pagina: 1
Acties:

• Fernoráto
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-11-2025
Mijn PC viel 1,5 uur geleden midden in een spel uit (Guild Wars voor de liefhebber, midden in een missie :( ) Daarna heb ik gegeten en toen ging ik weer Guild Wars doen. Tot mijn grote verbazing zaten er ineens honderden artifacts in beeld. Ik heb al gezocht naar mensen met hetzelfde probleem, maar niet gevonden wat ik zelf heb, want ik heb standaard in elk spel nu artifacts (als het 3D is). Weet iemand misschien wat er aan de hand is? De temperatuur is namelijk oke.

Screenshot (klikbaar):
Afbeeldingslocatie: http://www.oox.nl/artifacts/tn.jpg

Overige systeem info:
Aopen 350 watt voeding
Asus A8V-Sli moederbord
AMD64 3200+
1024mb double channel geheugen

[ Voor 10% gewijzigd door Fernoráto op 26-08-2005 20:35 ]

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:05

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Misschien te warm geworden en zo iets beschadigd?
Een probleem met je voeding dat iets heeft beschadigd? (denk aan het geheugen op de grafische kaart)

Post je volledige specs eens, aub.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Fernoráto
DrivinUCrazy schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 20:34:
Misschien te warm geworden en zo iets beschadigd?
Een probleem met je voeding dat iets heeft beschadigd? (denk aan het geheugen op de grafische kaart)

Post je volledige specs eens, aub.
Ge-edit in mijn post :)

• TetsuoShima
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-07 19:28

TetsuoShima

low energy output

als moest gokken, zou ik zeggen dat het waarschijnlijk een soort power-surge was die je 6600gt beschadigd heeft toen je pc uitviel, je zal hem moeten rma'en vrees ik.

wat je ook nog kan proberen is je drivers te herinstalleren met de laatste nieuwe versies, maar ik zie het somber in..

Evil is done without effort, naturally, it is the working of fate; good is always the product of an art.

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:05

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ah, ok.

Heb je toevallig een andere pc om de kaart eens in te testen?
Probeer je kaart eens extra te koelen door er een tafelventilator op te richten oid.

Wat zijn je temps? 'Goed' is maar relatief.

Edit: en ik wilde ook aansturen op wat TetsuoShima zegt. RMA (terugsturen naar de fabrikant) zal de beste oplossing zijn. Controleer iig goed je voeding!

[ Voor 30% gewijzigd door DrivinUCrazy op 26-08-2005 20:42 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Fernoráto
DrivinUCrazy schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 20:41:
Ah, ok.

Heb je toevallig een andere pc om de kaart eens in te testen?
Probeer je kaart eens extra te koelen door er een tafelventilator op te richten oid.

Wat zijn je temps? 'Goed' is maar relatief.
Ik ga m eens testen in de pc van mn pa (heeft exact dezelfde)

• Fernoráto
Getest en hij is gewoon kapot. Dan maar even contact opnemen met de winkel. :)

Verwijderd

nu nog erachter komen waarom je pc uitviel ;)

• Fernoráto
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 01:48:
nu nog erachter komen waarom je pc uitviel ;)
Daar heb ik dus geen idee van. Ik heb nu even een ander kaartje erin en hij werkt prima.

Verwijderd

je pc calt meestal zo uit als ie te warm word, de koeler op mijn proc was ook een suitgevallen teon gebeurde precies hetzelfde.

ik zou de kast even open zetten, en met everest home edition, of via de bios, je temperaturen checken.

• Fernoráto
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 14:02:
je pc calt meestal zo uit als ie te warm word, de koeler op mijn proc was ook een suitgevallen teon gebeurde precies hetzelfde.

ik zou de kast even open zetten, en met everest home edition, of via de bios, je temperaturen checken.
Je videokaart was kapot? Want in een andere computer doet het 3D gedeelte het ook niet. Andere kaart wel. Proc was niet oververhit, dat checkte ik meteen. Videokaart te heet lijkt me ook raar.
Pagina: 1