Toon posts:

Internet Explorer geeft javascript-errors bij opstarten*

Pagina: 1
Acties:
  • 290 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
tot mijn verbazing heb ik sind eergisteren geen IE meer, als ik pc aan doe krijg ik IE java script error melding, verder als ik IE wil opstarten krijg ik helemaal niets te zien hij wil net ff starten en dan sluit ie weer af . Weet iemand hoe het komt ?

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Wat heb je zelf al gedaan? Wat voor error is het exact? Staat er wat in de logfiles? Welke Windows versie gebruik je? Je zal echt wat meer informatie moeten geven, want mijn glazen bol heb ik helaas net de deur uit gedaan voor reparatie.

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Verwijderd

Topicstarter
the_shadow schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 20:59:
Wat heb je zelf al gedaan? Wat voor error is het exact? Staat er wat in de logfiles? Welke Windows versie gebruik je? Je zal echt wat meer informatie moeten geven, want mijn glazen bol heb ik helaas net de deur uit gedaan voor reparatie.
ik heb ongeveer alles onderste boven gehaald maar ik kom er niet uit, ik gebruik versie 6 van IE , ik heb geprobeerd IE te verwijderen en opnieuw te installeren maar krijg ik melding dat ik al een nieuwe heb geinstalleerd.rara hoe kan dat ? ik gebruik win xp , professional , kan ik misschien een herstel poging van windows doen ?

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Mocht het zo zijn dat een systeem bestand corrupt is geraakt, dan kan je dat herstellen met start > uitvoeren > cmd > sfc /scannow . Heb je Internet Explorer zelf al een keer opnieuw geïnstalleerd?

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Je kan van alles doen, alleen is het wel de bedoeling dat je zelf wat uitgebreider laat zien watvoor pogingen je hebt ondernomen. Vertel eens hoe je IE opnieuw hebt geinstalleerd, en wat je precies nog meer allemaal gedaan hebt. Dat is verplicht hier op GoT, met als voornaamste reden om het voor alle bezoekers interessant te houden. Lees daarover de Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens door.

IE opnieuw installeren werkt het lekkerst met een SP2-integrated XP cd. Lees [rml][ HOWTO] Windows XP Service Pack 2 slipstreamen[/rml] hoe je met een oudere versie zelf zo'n cd kan maken.
IE herinstall doe je: Start > uitvoeren > rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%\Inf\ie.inf

Als dit specifiek met scripts is zou je misschien ook deze eens kunnen bekijken: http://www.microsoft.com/...a22b832caa&displaylang=en

Ik veprlaats even het topic van Windows Operating Systems naar Software Algemeen en pas de topictitel een klein beetje aan :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 15:56:
Je kan van alles doen, alleen is het wel de bedoeling dat je zelf wat uitgebreider laat zien watvoor pogingen je hebt ondernomen. Vertel eens hoe je IE opnieuw hebt geinstalleerd, en wat je precies nog meer allemaal gedaan hebt. Dat is verplicht hier op GoT, met als voornaamste reden om het voor alle bezoekers interessant te houden. Lees daarover de Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens door.

IE opnieuw installeren werkt het lekkerst met een SP2-integrated XP cd. Lees [rml][ HOWTO] Windows XP Service Pack 2 slipstreamen[/rml] hoe je met een oudere versie zelf zo'n cd kan maken.
IE herinstall doe je: Start > uitvoeren > rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%\Inf\ie.inf

Als dit specifiek met scripts is zou je misschien ook deze eens kunnen bekijken: http://www.microsoft.com/...a22b832caa&displaylang=en

Ik veprlaats even het topic van Windows Operating Systems naar Software Algemeen en pas de topictitel een klein beetje aan :)
het zit eigenlijk zo : mijn broer heeft IE 7,0 Beta versie geinstalleerd op mijn pc.Na een dag of twee is ie vanzelf gaan vastlopen en mijn elk programma of handeling welk te maken heeft met IE werkt niet meer ,onder anderen msn, hotmail, kazaa enzo voort . We hebben geprobeerd versie 7.0 te verwijderen en dat lukt ook niet , dan vraagt ie ons of we een supervisior account hebben. Ik heb maar een oplossing en dat is het hele windows opnieuw installeren, maar dat haat ik zo dat ik niet eens d'raan wil denken.Want ik zit al met een versie installatie . en bovengenoemde oplossing bood me ook geen uitkomst

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:38:
[...]

het zit eigenlijk zo : mijn broer heeft IE 7,0 Beta versie geinstalleerd op mijn pc.Na een dag of twee is ie vanzelf gaan vastlopen en mijn elk programma of handeling welk te maken heeft met IE werkt niet meer ,onder anderen msn, hotmail, kazaa enzo voort . We hebben geprobeerd versie 7.0 te verwijderen en dat lukt ook niet , dan vraagt ie ons of we een supervisior account hebben. Ik heb maar een oplossing en dat is het hele windows opnieuw installeren, maar dat haat ik zo dat ik niet eens d'raan wil denken.Want ik zit al met een versie installatie . en bovengenoemde oplossing bood me ook geen uitkomst
en nu krijg ik melding dat ik contact moet opnemen met mijn systeembeheerder. ooit mee te maken gehad ?

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 15:56:

ik heb het opgelost maar niet op de manier zoals je hebt voorgeschreven , ik heb namelijk sp2 xp versie in huis,daarnaast heb ik nu het probleem nog met mijn outlook links , telkens als ik een link in mijn wil klikken ,krijg ik de volgende melding te zien:bewerking is geannuleerd vanwege de systeembeperkingen.Neem contact op met de systeembeheerder.' wat is dit voor een melding, weet iemand hoe ik het kan oplossen ?
Pagina: 1