Hallo,
Ik heb maar eens azureus geinstalleerd, maar dat gaat niet helemaal goed!
De poort staat open in mijn thomson 510i router, hij download goed. soms 300 KB/s maar naar verloop van tijd, verliest mijn pc de verbinding met het internet.
De rest van de pc's op het netwerk kunnen gewoon internetten, behalve de azureus pc.
Dit probleem heb ik ook met shareaza en andere progs.
Ik heb heb dus de thomson 510, deze fungeerd ook als router. voor de rest niets bijzodners ertussen!
Mijn netwerkkaart is de onboard nvidia op de a8n-sli deluxe.
Loop al een tijdje met dit probleem ,maar het enigste wat ik eigenlijk kan vinden is bijna hetzelfde probleem, maar dan loopt het modem vast door teveel connecties.
In mijn geval blijft het modem prima werken, maar loopt het netwerk van de pc vast!
sluit ik dan azureus weer af, werkt het snel weer goed!
wat zou het kunnen zijn
Ik heb maar eens azureus geinstalleerd, maar dat gaat niet helemaal goed!
De poort staat open in mijn thomson 510i router, hij download goed. soms 300 KB/s maar naar verloop van tijd, verliest mijn pc de verbinding met het internet.
De rest van de pc's op het netwerk kunnen gewoon internetten, behalve de azureus pc.
Dit probleem heb ik ook met shareaza en andere progs.
Ik heb heb dus de thomson 510, deze fungeerd ook als router. voor de rest niets bijzodners ertussen!
Mijn netwerkkaart is de onboard nvidia op de a8n-sli deluxe.
Loop al een tijdje met dit probleem ,maar het enigste wat ik eigenlijk kan vinden is bijna hetzelfde probleem, maar dan loopt het modem vast door teveel connecties.
In mijn geval blijft het modem prima werken, maar loopt het netwerk van de pc vast!
sluit ik dan azureus weer af, werkt het snel weer goed!
wat zou het kunnen zijn
Walk without Rythm, and you won't attract the worm!