ADSL & Kabel

Pagina: 1
Acties:

• Macaco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-03-2022
Hallo is het ook mogelijk om ADSL + Kabel verbinding op een pc te laten draaien ?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Why not?

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Macaco
Why not?
Ik dacht misschien gaan de instellingen van de ADSL en de Kabel verbinding elkaar in de weg zitten.(Een soort conflicten zeg maar)

Ik heb wel een tweede pc die ik aan het opbouwen ben en hij kan al draaien alleen ik heb maar een monitor dat is wat lastig iederkeer die kabels overzetten.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Waarom zou je uberhaupt ADSL en kabel nemen? Een van de twee lijkt me meer dan voldoende.

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:16

Floor-is

5.2

Verbinding delen is misschien makkelijker?

Monitor-switchje aanschaffen is misschien ook handig. Ik vraag me wel af waarom je én kabel én ADSL nodig zou hebben. (Heb je casema ofzo als kabelaar?)

Bericht hierboven

• Macaco
Op maandag 15 januari 2001 15:13 schreef pven het volgende:
Waarom zou je uberhaupt ADSL en kabel nemen? Een van de twee lijkt me meer dan voldoende.
Het is op dit moment voor mij nog niet beschikbaar (ADSL & Kabel)maar het is in vergevorderd stadium,het zou wel eens zo kunnen zijn dat kabel deze week beschikbaar wordt.Ik heb mij aanvankelijk eerst opgegeven voor ADSL omdat ik van de veronderstelling was dat,dat vet veel sneller was dan kabel.Maar nou blijkt dat fast ADSL lang en na niet zulke topsnelheden als de kabel behaalt (mits alles een beetje mee zit op de kabel)En die snelheden op de kabel is toch iets wat mij aanspreekt.Niks negatiefs hoor over ADSL want daar is het weer toegestaan om een eigen servertje te draaien en een Netwerkje opzetten dat mag ook tot in tegenstelling bij de kabel.daarom dacht ik als ik nou beide neem ADSL + Kabel dan kan ik zelf met eigen ogen aanschouwen wat de verschillen zijn en loopt het is een keertje niet op de kabel dan pak ik toch de ADSL verbinding.

• Macaco
Op maandag 15 januari 2001 15:30 schreef Floris_Diemel het volgende:
Verbinding delen is misschien makkelijker?

Monitor-switchje aanschaffen is misschien ook handig. Ik vraag me wel af waarom je én kabel én ADSL nodig zou hebben. (Heb je casema ofzo als kabelaar?)
Bij verbinding delen gaan dan de downstream en upstream snelheden omlaag?

Ik weet ervan dat er minitor switches bestaan alleen (van horen zegen) schijnt het zo te zijn dat de goedkopere switches de beeld kwaliteit erg drukken ,en de duurdere zijn beter maar die zijn dusdanig duur dat ik liever effies door spaar voor een een goeie tweede monitor.

''casema'' Nee op dit moment zit gewoon nog lekker te modemen arme ik :'(

Verwijderd

nou als je met casema op de kabel zit zou je willen dat je weer met je modempie aan het netten was >:)

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op dinsdag 16 januari 2001 09:46 schreef Gambit2 het volgende:
nou als je met casema op de kabel zit zou je willen dat je weer met je modempie aan het netten was >:)
Maar de kwaliteit van Casema is nou eenmaal liever geaccepteerd dan het betalen van telefoonkosten.... Maar daar zijn we dan ook Nederlander voor >:)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 08:31

DaOverclocker

Overclocker for life...

Op dinsdag 16 januari 2001 14:59 schreef maartena het volgende:

[..]
Maar de kwaliteit van Casema is nou eenmaal liever geaccepteerd dan het betalen van telefoonkosten.... Maar daar zijn we dan ook Nederlander voor >:)
Kwaliteit??? Waar haal jij dat vandaan?
Altijd van die stomme packets los, vind ik geen KWA!

systeem specs

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op dinsdag 16 januari 2001 17:44 schreef henri het volgende:

[..]
Kwaliteit??? Waar haal jij dat vandaan?
Altijd van die stomme packets los, vind ik geen KWA!
Wat je dan ook accepteerd.... Ik durf te wedden dat het NOG slechter kan, en NOG zul je geen telefoonkosten betalen, en stug bij Casema blijven >:)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
polonaise all the way :7

Yup Hollanders :P
Pagina: 1