Dell Latitude C510

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Ik heb een Dell laptop, maar ik ben de Windows XP Professional NL cd die er bij hoort kwijt. Helaas wil Dell geen cd naleveren voor systemen ouder dan 2 maanden... Wat kan ik het beste doen?

Het systeem is uit 2002 en betreft een Latitude C510 met een Celeron processor op 1066 Mhz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:18

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Als het goed is, dan zit er onderop de laptop een windows stikkertje met de code die bij die windows xp van jou hoort erop.

Die zou je dus kunnen gebruiken voor een willekeurige windows xp pro nl cd, je code is namelijk goed. De cd kan je eventueel nabestellen bij Microsoft, je hebt immers een code. (denk ik..)
Wel even bij Dell de drivers neerhalen en op cd zetten (oid) voor je begint ;)

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:28
Je hebt een legale code van Windows XP Professional. Je kan dus gewoon een kopietje draaien van een kennis/vriend die ook XP PRO heeft, zolang je maar je EIGEN code gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:03
tha_bulldog schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 11:48:
Je hebt een legale code van Windows XP Professional. Je kan dus gewoon een kopietje draaien van een kennis/vriend die ook XP PRO heeft, zolang je maar je EIGEN code gebruikt :)
Wel een XP Pro OEM cdtje gebruiken, de ("gangbare") kopie is namelijk CORP en daar werkt je key weer niet op ;)