Toon posts:

[SP2] Installatie

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net mijn computer geformatteerd en wil zo snel mogelijk Windows XP helemaal up to date hebben. Mijn installatiecd bevat SP1(a), dus wilde ik Windows Update automatisch SP2 laten doen. Nu begint Windows Update met allemaal kleine beveilingsupdates en andere onzin, maar SP2 komt er maar niet tussen. Hoe krijg ik nu Windows Update zo ver gewoon SP2 te downloaden en installeren en niet al die onnodige mini updates te doen die straks met SP2 toch in één keer komen.

Er bestaat ook nog een mogelijkheid SP2 elders te downloaden (bijv. softwarepatch.com), maar nu weet ik niet of Windows Update daar niet mee in de knel komt, omdat SP2 dan niet via Update is geïnstalleerd. Mij leek het namelijk wel zo fijn Windows Update werkende te houden, want ik heb gezien dat hij kleinere updates wel prima automatisch kan doen.

Alvast bedankt!

Verwijderd

sp2 is gewoon te downloaden hoor ff zoekken op googel.
http://www.microsoft.com/...368d3cdb5a&displaylang=nl

Verwijderd

Topicstarter
Die heb ik ook al gevonden, maar ik werd een beetje afgeschrikt door "speciaal voor IT-pro's en ontwerpers" en door "Klik niet op Downloaden als u één computer wilt bijwerken." Bovendien gaat dat dus dan buiten Win Update om en ben ik bang dat Update lastig gaat doen.

In ieder geval bedankt voor je hulp

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2005 19:30 ]

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-01 11:27

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Deze versie is de versie die bedoelt is om uit te rollen over een bedrijfsnetwerk, zodat hij maar 1 keer gedownload hoeft te worden en niet door iedere client appart. Maar het is gewoon de zelfde versie dus, alleen dan in een wat completer jasje :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 19:27:
Die heb ik ook al gevonden, maar ik werd een beetje afgeschrikt door "speciaal voor IT-pro's en ontwerpers", dus ik dacht dat dat een andere versie was. Bovendien gaat dat dus dan buiten Win Update om en ben ik bang dat Update lastig gaat doen.

In ieder geval bedankt voor je hulp
Onzin, Windows update gaat er prima mee om, en "speciaal voor IT-pro's" is omdat je de hele installatie in 1x download (en die is soms wat groter dan noodzakelijk) zodat je 'm makkelijk kunt opslaan als je 'm meer dan eens wil uitrollen.

edit: damn you schaduw :P

[ Voor 22% gewijzigd door RobIII op 26-08-2005 19:31 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
K. En Win Update zal ook niet moeilijk gaan doen?

Tegelijk posten... :P

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2005 19:31 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dit had je dus eeg makkelijk zelf kunnen vinden ;)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Blackspot had nog een nuttige toevoeging:
Het is dus nog wel mogelijk om SP2 via de windows update site te downloaden door op 'Aangepast' te drukken. SP2 is een optionele update en geen essentiële.

Misschien handig om als nog te vermelden anders gaat iedereen die redist versie downloaden.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.