Ik heb net mijn computer geformatteerd en wil zo snel mogelijk Windows XP helemaal up to date hebben. Mijn installatiecd bevat SP1(a), dus wilde ik Windows Update automatisch SP2 laten doen. Nu begint Windows Update met allemaal kleine beveilingsupdates en andere onzin, maar SP2 komt er maar niet tussen. Hoe krijg ik nu Windows Update zo ver gewoon SP2 te downloaden en installeren en niet al die onnodige mini updates te doen die straks met SP2 toch in één keer komen.
Er bestaat ook nog een mogelijkheid SP2 elders te downloaden (bijv. softwarepatch.com), maar nu weet ik niet of Windows Update daar niet mee in de knel komt, omdat SP2 dan niet via Update is geïnstalleerd. Mij leek het namelijk wel zo fijn Windows Update werkende te houden, want ik heb gezien dat hij kleinere updates wel prima automatisch kan doen.
Alvast bedankt!
Er bestaat ook nog een mogelijkheid SP2 elders te downloaden (bijv. softwarepatch.com), maar nu weet ik niet of Windows Update daar niet mee in de knel komt, omdat SP2 dan niet via Update is geïnstalleerd. Mij leek het namelijk wel zo fijn Windows Update werkende te houden, want ik heb gezien dat hij kleinere updates wel prima automatisch kan doen.
Alvast bedankt!