[Muis] Intelli Explorer 3.0

Pagina: 1
Acties:

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-02 05:25
Hoi mede tweakers,

Ik heb deze muis nu al een tijdje (2 jaar+) en hij begint een beetje rare dingen te doen, dat valt ook wel te verwachten nog zo'n lange tijd maar dat is ook niet echt het probleem.
Heeft iemand misschien enig idee waar ik deze muis nog kan krijgen? Want ik kan ze nergens meer vinden, waarschijnlijk uit productie oid.

Alvast bedankt.

(dyslectie included)

Verwijderd

(dyslectie included)
Geen excuus voor spelfouten, gewoon spelling checker gebruiken net zoals ik al jaren doe. :)

Waarom koop je eigenlijk niet gewoon een nieuwe muis, kost niet zoveel, het is ff wennen ja, maar dan heb je teminste wel weer een goed werkende muis.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2005 18:40 ]

• blix
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 18:38:
[...]

Geen excuus, gewoon spelling checker gebruiken net zoals ik doe al jaren. :)

Waarom koop je eigenlijk niet gewoon een nieuwe muis, kost niet zoveel, het is ff wennen ja, maar dan heb je teminste wel weer een goed werkende muis.
Vindt de 3.0 echt heerlijk in de hand en ben hem gewend, dus zie niet echt een reden om over te stappen.
Ook als is het ongeveer onmogelijk om er nog een te krijgen ;(

Verwijderd

Neem je toch de Intelli Explorer 4.0, zitten kleine verschillen in, maar in grote lijnen lijken ze toch redelijk veel op elkaar.

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-02 20:01

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

ik ben blij dat die van mij het nog doet, al moet ik wel zeggen dat ik nu de 1.0, 2.0 en 3.0 gehad heb :) het is een erg fijne muis voor mensen met grote handen. mijn 3.0 doet het nog _/-\o_

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• blix
bumpje

Verwijderd

De 3.0 is gewoon de fijnste muis om te gamen.
Niet reageren, als je de muis niet gehad hebt aub ( geen zin in geflame )
Verder is hij nog te koop in belgie http://www.shop.cyes.nl/

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 22:37:
De 3.0 is gewoon de fijnste muis om te gamen.
Niet reageren, als je de muis niet gehad hebt aub ( geen zin in geflame )
Verder is hij nog te koop in belgie http://www.shop.cyes.nl/
Wat een onzin, je moet niet doen alsof jou mening een feit is.
Mijn moeders pc heeft ook een 3.0, ik vind het helemaal geen gamers muis omdat het een totaal andere muis is dan mijn razer diamondback die ik gewend ben.
Een muis is voor iedereen persoonlijk, koop een andere gamers muis en wen er aan en na een maandje zal je denken dat het de beste muis is voor gamen.
Lees maar wat muizen topics na hier op got, iedereen denkt dat zijn eigen muis de ultieme gamers muis is, dat is niet omdat die muis echt beter is dan de rest maar omdat die persoon gewoon gewend is aan die muis.

• blix
bump :'(
Pagina: 1