Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

dfp-26-aansluiting, hoe aansluiten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede tweakers, ik heb hier een samsung syncmaster 531 tft schermpje op de kop getikt

nu zit er in de originele voet de VGA en DVI connector

laat het nu zo zijn dat de voet pleite is en ik er dus niets mee kan :(

ik heb wel ontdekt dat er een DFP 26 connector aan de monitor zit waar de voet normaal aan is geconnecteerd

nu is er voldoende te vinden over pinouts van 20 pins DFP , maar over 26 kom ik weinig tegen
misschien dat hier een handige tweaker mij wat info zou kunnen verschaffen

ik heb wel een DFP 20 --> DFP 26 kabel via een ati kaartje geprobeert die een DFP 20 uitgang heeft, maar zonder resultaat :'( , (monitor gaat uit en led gaat knipperen)

ik hoop dat er iemand is die mij verder kan helpen

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
De voet pleite
klinkt mij een beetje als gestolen?
Zet trouwens in een topictitel nooit 'HELP AUB', aangezien zoiets niet echt wordt gewaardeerd: zowel de tekst als de Caps Lock.

//edit:
Kan je niet de pinout van de 20pins op de 26pins uitproberen? Daarnaast kan je proberen om de fabrikant te mailen naar de pinout, soms willen die daarop nog wel reageren.

Heb je daarnaast deze aanvraag al gekeken:
Pinout DFP26 aanvraag
Misschien dat die vent het onderhand al heeft uitgevonden..

Of vraag het aan de vent uit dit topic:
klik

Kan je btw die converter die je al geprobeerd hebt niet doormeten met een multimeter om zo achter de gedeeltelijke pinout van de -26 te komen? En hoe weet je dat die monitor gewerkt heeft?

[ Voor 87% gewijzigd door Neok_ op 26-08-2005 17:39 ]

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Inderdaad, zo'n schreeuwerige titel word je hier meestal niet in dank afgenomen. Ik ben maar even zo aardig geweest om er iets beters van te maken.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Verwijderd

Topicstarter
sorry , ben nieuw hier , bedankt voor het aanpassen

ik zal eens kijken of hij mij verder kan helpen

ps, hij is niet gestolen die monitor, hij is van een kennis geweest die de defecte voet heeft weggeknikkert |:( , anders had ik die wel even opengemaakt en gekeken wat daar in zit aan electronics

hij geeft wel beel in de vorm van een OSD die zegt dat er geen source is aangesloten , dus beeld geeft hij en hij gaat raar knipperen en slaat uit als ik die kabel er tussen zet , dus ik ga er vanuit dat de connecties verkeerd zijn

doormeten heb ik nog niet gedaan , maar kan wel eens een gok doen daarmee
echter heb ik dan nog niet echt iets omdat ik niet weet wat de standaard is voor DFP 26...

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2005 20:04 ]