[Max Payne 2]spontane reboot na eerste filmpje

Pagina: 1
Acties:

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:25

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Topicstarter
ik heb dus laatst weer Max Payne 2 geinstalleerd en wou deze gaan spelen, maar nu krijg ik na het eerste filmpje (comic verhaaltje) niks anders dan dat mijn pc spontaan herstart.

heb al van alles geprobeerd updates klooien met instellingen van beeldscherm etc. etc, maar niks helpt.
het enige wat ik kan bedenken is dat ik sinds de vorige install een nieuwe videokaart heb (ati 9200SE vervangen door Geforce 6600GT 256MB) maar dit zou in principe toch niks uit moeten halen?

iemand anders dit probleem al is gehad en eventueel ook opgelost?

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-12 21:39

Polycom

Poes van goud

Orgineel of kopie?

In het kopie gevalletje, koop hem orgineel.
Ik het orgineele geval, het zou kunnen dat de installatie corupt is, heb ik namelijk ook gehad met deze game. Probeer hem even opnieuw te installeren en te kijken de instal wel alle files goed wegschrijft naar je HD.

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:25
Zelfs een kopietje zou niet mogen crashen. Je hebt waarschijnlijk te maken met een driver- of hardware-probleem. Denk dat daarom dit topic verhuist moet worden naar PMG, maar dat beslis ik natuurlijk niet :+. Het probleem zou je voeding kunnen zijn, die niet sterk genoeg is voor je videokaart. Krijg je verder geen blauw scherm (ook niet heel kort) te zien? Ook updaten van de NVidia-drivers naar de laatste zal geen verkeerde stap wezen (die werken ook sneller). Verder moet je even je volledige specs geven...

• Rubman

Rubman

Topicstarter
owja sorry, specs vergeten
AMD Athlon XP2200+
Geforce 6600 GT 256 MB
512 MB ram

en voeding is sterk genoeg er zit een 450 wat in dus dat moet afdoende zijn. (bij andere nieuwere spellen die ie ook niet maf ofzo)
en het is ook een originele versie dus ga hem wel is opnieuw installeren dan.
en voor zover ik weet heb ik de nieuwste drivers voor videokaart houd het altijd wel bij, maar zal ff kijken.

• Rubman

Rubman

Topicstarter
niemand nog ideeen?

• Mistral
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-11 19:19
Je speelt toch met de Max Payne2 1.01 patch?

• Rubman

Rubman

Topicstarter
ja klopt maar dat helpt dus niet

Pagina: 1