Ik ga natuurlijk op mijn donder krijgen.
Maar search op Google met ander toetsenbord of wat voor woordcombinaties dan ook leveren dus niet op wat ik zoek.
Maar ik kan jullie vertellen ik ben nu al een half uur op zoek naar de plek waar ik mijn toetsenbord kan veranderen.
Ik had een nl en nu weer een gewoon vs.
Ik zal wel iets logisch over het hoofd zien maar ik kan het gewoon niet vinden.
Je zou toch zeggen configuratiescherm>toetsenbord, maar nee dat is dus alleen maar om herhaalsnelheid ed te veranderen.
Configuratiescherm>landinstellingen dus ook niet
En Computer>beheren> keyboard gaat over algemene drivers.
Ja, je mag me een sukkel noemen maar ik blijf erbij dat windows met dit soort zaken zuigt.
De 3 door mij geprobeerde opties zijn de eerste waar ik op kom, maar winxp denkt daar zoals altijd weer anders over.
Of ik of de ontwikkelaars van dit os komen van een andere planeet.
Ik zal het wel weer zijn.
Maar search op Google met ander toetsenbord of wat voor woordcombinaties dan ook leveren dus niet op wat ik zoek.
Maar ik kan jullie vertellen ik ben nu al een half uur op zoek naar de plek waar ik mijn toetsenbord kan veranderen.
Ik had een nl en nu weer een gewoon vs.
Ik zal wel iets logisch over het hoofd zien maar ik kan het gewoon niet vinden.
Je zou toch zeggen configuratiescherm>toetsenbord, maar nee dat is dus alleen maar om herhaalsnelheid ed te veranderen.
Configuratiescherm>landinstellingen dus ook niet
En Computer>beheren> keyboard gaat over algemene drivers.
Ja, je mag me een sukkel noemen maar ik blijf erbij dat windows met dit soort zaken zuigt.
De 3 door mij geprobeerde opties zijn de eerste waar ik op kom, maar winxp denkt daar zoals altijd weer anders over.
Of ik of de ontwikkelaars van dit os komen van een andere planeet.
Ik zal het wel weer zijn.