Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:52

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Voordat iedereen begint te roepen, dit is al topic 1000 hierover, we zijn geen helpdesk en meer van dat soort ongein: ik weet dat veel uit revies is te halen, maar mijn eisen aan een mp3 speler vind je niet snel terug in reviews:

Ik heb namelijk het dopje van mijn I-bead 100 verloren, en ben dus op zoek naar een nieuwe mp3 speler. In reviews vind je wel veel over geluidskwaliteit en gemak enz, maar niet veel over de radio functies.

Mijn I-bead had namelijk een zeer goede radio ontvangst, en dat wil ik weer zo hebben. Dus ook goede ontvangst in gebouwen met veel beton. Helaas zie je vaak wel staan dat een mp3 speler een radio functie heeft, maar niet hoe goed de ontvangst is.

Kortom, ik zoek een speler die:
- goede radio ontvangst heeft
- geintegreerde antenne (dus niet verplicht de standaard doppen moeten gebruiken, omdat die functioneren als antenne)
- Liefst USB pen formaat
- min 256 mb intern

Budget rijkt tot ongveer 150 euro.

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:50

-ET-

Phone Home

mijn vriendin heeft de creative muvo 200 en die werkt wel goed.

http://www.creative.com/p...ategory=215&product=10732
radio doet het goed. (geintegreerde antenne weet ik niet zeker)
UBS pen formaat en gaat tot max 1GB geloof ik

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Geen penformaat maar wel radio: Zen Micro

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Verwijderd

Hm er zijn heel veel spelers met hele goede radio's.. Daar hebben ze geen antenne voor nodig hoor .. Ik denk dat het voor jou het handigst is om een los radiootje te halen..

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 14:52:
Hm er zijn heel veel spelers met hele goede radio's.. Daar hebben ze geen antenne voor nodig hoor .. Ik denk dat het voor jou het handigst is om een los radiootje te halen..
Dat denk ik niet, dan loop ik én met een mp3 speler én met een radio.

Misschien dat het met de A merken wel meevalt, maar bij het B segment (om maar niet te spreken van het C segment), is het soms huilen met de pet op qua radio ontvangst. Bovendien hebben die merken vaak de standaard kop-telefoon nodig, anders krijg je helemaal geen ontvangst. En laten die standaard koptelefoons nu vaak troep zijn...

Mijn I-bead valt onder het A segment, en heeft een goede radio, ik wil alleen weten welke merken ik zeker moet mijden.

Aan de Muvo zat ik ook al te denken, eens kijken of ik wat radio-ervaringen er van vind.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 21:00

Sick Nick

Drop the top!

Volgens mij gebruikt elke mp3 speler je koptelefoonsnoer als antenne. De ontvangst werkt ook gewoon met een ander setje oordopjes. Ik gebruik bij m'n iRiver 1095 andere dopjes en daar werkt de radio ook prima mee.

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Sick Nick schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 17:47:
Volgens mij gebruikt elke mp3 speler je koptelefoonsnoer als antenne. De ontvangst werkt ook gewoon met een ander setje oordopjes. Ik gebruik bij m'n iRiver 1095 andere dopjes en daar werkt de radio ook prima mee.
dat begrijp ik, maar ik meen tests te hebben gezien waarbij je dus echt de originele nodig had, anders had je totaal geen ontvangst

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 21:00

Sick Nick

Drop the top!

Ah ok, nou bij de iRiver die ik heb is dat in ieder geval niet zo :p

• dev icey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-04 11:21
De Creative zen micro is al voor zo'n 180 euro te krijgen met een goede radio functie en heeft ook nog eens 5gb harde schijfruimte. Hij scant zeer snel en heeft een preset functie, en werkt ook met andere oordopjes. Bereik is bij mij tot nu toe altijd goed geweest.

Zie ook dit topic: Het Creative Zen Micro Topic deel 3

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Ik vind de Xen EMP-400 eigenlijk wel geil, niet al te duur, als je ook nog bedenkt dat je er een reislader bijkrijgt, voor 129 euro.

Zowieso zijn al die koreaanse merken wel redelijk goed in het radio gebeuren lijkt me, of heb ik dat mis?

Btw, die prijzen liggen erg dicht bij elkaar, geen flauw idee wat de verschillen eigenlijk zijn..

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:51

Polycom

Poes van goud

Een zen raad ik je echt af, de batterij gaat erg snel op en heeft een heel vervelende scrollwheel. Ik denk dat de muvo2 meer iets voor jou is, heb 2 jaar een muvo gehad (heb nu een arcos gmini400) en altijd plezier van gehad + hij is niet zo duur meer.

Succes. :)

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
iRiver iFP 990 256 MB haalt wel 40 uur speeltijd, das best wel veel eigenlijk

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Of de iRiver een geintegreerde antenne heeft weet ik niet, maar de spelers van iRiver zijn van erg goeie kwaliteit, ik heb met mijn iRivers (zelfs met oude modellen) altijd goeie radio ontvangst gehad.

• KoHa
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02:15
PuDy schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 17:57:
Een zen raad ik je echt af, de batterij gaat erg snel op en heeft een heel vervelende scrollwheel. Ik denk dat de muvo2 meer iets voor jou is, heb 2 jaar een muvo gehad (heb nu een arcos gmini400) en altijd plezier van gehad + hij is niet zo duur meer.

Succes. :)
offtopic:
Dat de batterij kort meeging lag voornamelijk aan de firmware versie, ik heb met de nieuwe firmware versie een tijd van 9 en een half uur getimed, wat dus zeer handig is...
En het scrollwheel is ook met een firmware versie verbeterd, ik had echter met de oude versie ook helemaal geen problemen...

Ik heb trouwens met de MX 400 oordopjes ook gewoon prima ontvangst met de Zen Micro... Wat trouwens ook in het Zen Micro deel 3 topic staat is dat bij de Zen Micro de snoer als antenne wordt gebruikt ;)

[ Voor 17% gewijzigd door KoHa op 26-08-2005 19:49 ]

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:36

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Waarom kijk je niet voor een handige telefoon die alles in 1 is?
De SE k750i is binnenkort errug goedkoop (en voldoet dan dus aan je prijs-eis..) bij Telfort op de Super Saturday. Daar moet je dan wel even voor in de rij staan. Zie www.telecomvergelijker.nl voor meer info.

ping 127.212.23.124

Pagina: 1