Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Stage Information Engineering

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik doe de opleiding uit de titel. En ik zoek een stage waarbij ik bedrijfsprocessen moet onderzoeken en er een adviesrapport bij moet schrijven. Niet erg ict gericht maar omdat de rest vd opleiding dat wel is wil ik misschien bij Microsoft solliciteren. Iemand ervaring met ze??

Of eventuele andere grote ondernemingen als aanrader, kan ook non ict zijn. Gaat om 2 man.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

We hebben daar een speciaal forum voor: Thema Forum: Werk en Inkomen

PW -> TWI

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Topicstarter
ok sorry voor het misplaatsen

• Uiligheid
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-11 20:10

Uiligheid

alle gekheid op een stokje

misschien is het wat om te kijken bij de stagemeldingen bij de automatiseringgids.

je kan ook proberen om eens wat contacten te leggen met bekende ICT- bedrijven. Zet daarbij niet al te hoog in, want de grote jongens willen liever geen stages/afstudeerders, maar in het middensegment moet voldoende werk te vinden zijn.

Daarnaast is het relevant wat voor opleiding het is en wat de specifieke eisen zijn van je stage.
Immers: mbo is meer hands-on, hbo meer in de breedte en uni meer in de diepte. Duur van stage is hier ook zeker belangrijk.

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam