Automatisch thumbs van veel WMV filmpjes?

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Ik heb een hele berg .wmv filmpjes voor op een site, zou graag voor elke filmpje een thumbje maken. Beetje veel werk om dat handmatig te doen... :/

Dat er voor afbeeldingen zat programma's zijn om het mee te doen heb ik uit de search begrepen maar kan nergens een programma vinden waarmee je b.v. voor alle wmv films uit een folder in een klap thumbs kan maken. En dan het liefst zo dat je kan instellen welk frame hij standaard als thumb moet gebruiken. (Dus niet standaard het eerste frame want die is vaak zwart. ;) )

Weet iemand of zo iets bestaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StickyPoundeZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-12-2023
http://www.google.com/sea...ate+thumbnail+wmv&spell=1

levert bij mij toch al aardig wat resulaten wat er verdacht veel op lijkt...

Everything is possible, until it's not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Klopt. Maar ik heb dit topic niet gestart om google resultaten te krijgen die er verdacht veel op lijken. ;)

Heb al aardig wat programma's geprobeerd maar ze kunnen geen van alle van een groep wmv films stuk voor stuk een thumbje maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

kraats

Ik rol

Ik gebruik hier vaak ACDSee voor. Gewoon alle filmpjes omzetten naar JPG (en het origineel laten staan!!). Dan maakt 'ie netjes plaatjes van de filmpjes waarbij standaard in de ID_Media-plugin ingesteld staat dat 'ie een frame moet pakken dat op 5 seconden van de tijdlijn van het filmpje staat.
Hierna zijn alle plaatjes natuurlijk nog in één keer om te zetten naar de gewenste grootte.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Victorio schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 10:42:
Klopt. Maar ik heb dit topic niet gestart om google resultaten te krijgen die er verdacht veel op lijken. ;)

Heb al aardig wat programma's geprobeerd maar ze kunnen geen van alle van een groep wmv films stuk voor stuk een thumbje maken.
misschien handig om die programma's hier even te posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
Thnx kraats! Zal morgen ACDSee eens proberen... ken het nog wel van vroegah... was toen wel erg handig toen windows nog geen thumbview kende. ;) Wist niet dat ACDSee ook echt als thumbs kan opslaan, en in het geval van filmpjes op een bepaalde tijdlijn. Klinkt perfect!
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:29:
[...]

misschien handig om die programma's hier even te posten :)
Da's ook weer waar. Mijn excuses! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
kraats...

Werkt prima! Thnx!

[ Voor 91% gewijzigd door Victorio op 28-08-2005 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

kraats

Ik rol

Graag gedaan!! simpel doch doeltreffend ;)

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Pagina: 1