'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Verwijderd
Dit heeft volgens mij niets met een of twee richtingverkeer te maken.
ik heb het zelfde meegemaakt. Je mag in principe je aansluiting niet zelf verhuizen omdat een monteur dit moet doen ivm juiste aansluitmethoden. (niet echt moeilijk maar ja !) De monteur geeft na het aansluiten je serienummer van je modem op en de postcode waar je woont en een werknemer bij UPC zal dan het modem weer vrijgeven. Ik heb zelf mijn modem verhuisd en net zo lang de helpdesk gebeld totdat iemand mijn modem weer vrijgaf
ik heb het zelfde meegemaakt. Je mag in principe je aansluiting niet zelf verhuizen omdat een monteur dit moet doen ivm juiste aansluitmethoden. (niet echt moeilijk maar ja !) De monteur geeft na het aansluiten je serienummer van je modem op en de postcode waar je woont en een werknemer bij UPC zal dan het modem weer vrijgeven. Ik heb zelf mijn modem verhuisd en net zo lang de helpdesk gebeld totdat iemand mijn modem weer vrijgaf
Verwijderd
Dus gewoon bellen tot ze er bij neervallen,
de aanhouder wint.
Wat ook helpt is ook nog eens geld terug gaan eisen en steeds meer er boven op leggen aan eisen en steeds langer blijven doorzeiken!
de aanhouder wint.
Wat ook helpt is ook nog eens geld terug gaan eisen en steeds meer er boven op leggen aan eisen en steeds langer blijven doorzeiken!
Thanx, zal de telefoon nog maar eens proberen
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Verwijderd
Doodfaxen kan ook. Is nog goedkoper ook en ze reageren doorgaans sneller op een fax dan met via de foon.
Domme opmerking misschien, maar als je nou voor je gaat verhuizen een afspraak met Chello maakt, dan had je nu niet zonder gezeten... Tja, some people will never learnOp maandag 15 januari 2001 13:45 schreef freddifish het volgende:
(verhuisd)
Al een week geen breedband..:(krijg ontwenningsverschijnselen
rm -r *
Pagina: 1