chello aansluiten

Pagina: 1
Acties:

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15
wie had er ook weer toegang tot die site om de kabel op bepaalde postcodes tweerichting te maken ?
Ik ben verhuisd, heb al mijn chello zooi meegenomen en alles netjes aangesloten maar het werkt niet omdat ik geen tweerichting kabeltoegang heb. Al tig keer gebeld naar chello maar ze willen niks doen. "we bellen terug voor een afspraak" is het dan wat ze dus NIET nakomen.

Al een week geen breedband..:( :( krijg ontwenningsverschijnselen

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Verwijderd

Waar heb je het over??? Gewoon blijven zeiken bij chello.

Verwijderd

Dit heeft volgens mij niets met een of twee richtingverkeer te maken.
ik heb het zelfde meegemaakt. Je mag in principe je aansluiting niet zelf verhuizen omdat een monteur dit moet doen ivm juiste aansluitmethoden. (niet echt moeilijk maar ja !) De monteur geeft na het aansluiten je serienummer van je modem op en de postcode waar je woont en een werknemer bij UPC zal dan het modem weer vrijgeven. Ik heb zelf mijn modem verhuisd en net zo lang de helpdesk gebeld totdat iemand mijn modem weer vrijgaf

Verwijderd

Dus gewoon bellen tot ze er bij neervallen,
de aanhouder wint.
Wat ook helpt is ook nog eens geld terug gaan eisen en steeds meer er boven op leggen aan eisen en steeds langer blijven doorzeiken!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15
Thanx, zal de telefoon nog maar eens proberen

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Verwijderd

Doodfaxen kan ook. Is nog goedkoper ook en ze reageren doorgaans sneller op een fax dan met via de foon.

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 09:09

ralfbosz

xm create bosz -c

Op maandag 15 januari 2001 13:45 schreef freddifish het volgende:

(verhuisd)

Al een week geen breedband..:( :( krijg ontwenningsverschijnselen
Domme opmerking misschien, maar als je nou voor je gaat verhuizen een afspraak met Chello maakt, dan had je nu niet zonder gezeten... Tja, some people will never learn :P

rm -r *

Pagina: 1