Wie kan mijn verder helpen met het volgende probleem.
Ik heb de volgende regel als invoer:
Met de volgende code haal ik daar zonder problemen de NICK en UID uit:
Ik krijg dan keurig als NICK "[CLAN]NAAMPJE[CL]" en UID "STEAM_0:1:23456789".
Het probleem begint echt als ik bijvoorbeeld de volgende invoerstring krijg.
In deze logregel zitten ook de tekens die ik gebruik voor de delimiter (namelijk, de < en de >). Met als gevolg dat de variabelen er niet goed uitkomen (de naam wordt half afgebroken, en het UID komt er helemaal niet uit. Bovendien gaat de volgende regel ook fout.) Heeft iemand een suggestie hoe ik dit op kan lossen? Het getal na de naam (dus in dit geval 265) is wisselen en kan bijv ook 1 karakter zijn), maar deze heb ik verder niet nodig. De rest is statisch met uitzondering van de datum en tijd uiteraard.
Iemand een suggestie?
Ik heb de volgende regel als invoer:
code:
1
| log L 08/25/2005 - 16:24:32: "[CLAN]NAAMPJE[CL]<265><STEAM_0:1:23456789><>" STEAM USERID validated |
Met de volgende code haal ik daar zonder problemen de NICK en UID uit:
code:
1
| sscanf(str2, "%[^\"]\"%[^<]<%[^<]<%[^>]>%[^\n]", NULLSTR, NICK, NULLSTR, UID, NULLSTR); |
Ik krijg dan keurig als NICK "[CLAN]NAAMPJE[CL]" en UID "STEAM_0:1:23456789".
Het probleem begint echt als ik bijvoorbeeld de volgende invoerstring krijg.
code:
1
| log L 08/25/2005 - 16:24:32: "[CLAN]<NAAMPJE>[CL]<265><STEAM_0:1:23456789><>" STEAM USERID validated |
In deze logregel zitten ook de tekens die ik gebruik voor de delimiter (namelijk, de < en de >). Met als gevolg dat de variabelen er niet goed uitkomen (de naam wordt half afgebroken, en het UID komt er helemaal niet uit. Bovendien gaat de volgende regel ook fout.) Heeft iemand een suggestie hoe ik dit op kan lossen? Het getal na de naam (dus in dit geval 265) is wisselen en kan bijv ook 1 karakter zijn), maar deze heb ik verder niet nodig. De rest is statisch met uitzondering van de datum en tijd uiteraard.
Iemand een suggestie?