Heb nu inderdaad een verloopstekker gekocht. Maar nou zit ik nog met een probleem de stekker van de auto is vierkant en van die verloopstekker rechthoekig. en de stekker van me auto die vierkant is daar zitten ook een soort van tulp draadjes aan. Maar kan ze dus nog niet met elkaar verbinden.
Dan heb je of niet de goede verloopstekker gekocht of degene die de vorige autoradio heeft ingebouwd heeft met de kabeltjes zitten kloten zodat ze niet meer standaard voor een Alto zijn. Er zijn sets te koop waarmee je de kabels in de auto kunt ombouwen naar een standaard (ook naar ISO standaard), maar dan moet je dus wel weten waar elk kabeltje voor dient. Al met al niet voor de beginner dus.
Mijn tip (nofi): laat er een expert of goede sleutelaar naar kijken.
Mijn tip (nofi): laat er een expert of goede sleutelaar naar kijken.
Signatures zijn voor boomers.
ik heb gewoon de verloopstekker die bij het vorige topic stond vermeld, gekocht. Dit is de standaard voor de suzuki alto.
Dit is dus het vervolg op je oude topic neem ik aan
Want zo op zich kunnen we d'r weinig mee.
Aangenomen dat: als ik je zo hoor prutsen, moet je eigenlijk gewoon even langs een dealer gaan en vragen of ze dat ding even voor je aan willen sluiten. Is voor hun een kleine moeite, en voor jou een groot plezier. Want als ik het zo hoor gaan je eigen probeersels op niks of een kapotte radio uitlopen...
Aangenomen dat: als ik je zo hoor prutsen, moet je eigenlijk gewoon even langs een dealer gaan en vragen of ze dat ding even voor je aan willen sluiten. Is voor hun een kleine moeite, en voor jou een groot plezier. Want als ik het zo hoor gaan je eigen probeersels op niks of een kapotte radio uitlopen...
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Verwijderd
Middels dit topic ga je er ook echt niet uitkomen. Dit is geen eerste hulp bij autoradio's forum. Ritsel een handig vriendje, of beter een afspraak bij een dealer. Die zien in 3 seconden of die verloopstekker juist is en of jouw stekker nog wel geschikt is.
Succes.
En een 3e topic komt er dus niet.
Succes.
En een 3e topic komt er dus niet.
Dit topic is gesloten.
![]()