ik heb dus een suzuki alto uit '93 en wil me nieuwe sony cdx-2250 inbouwen maar aangezien er een oude aansluiting op zit gaat dat niet lukken. Me uitgang van me oude radio is meer vierkant en me nieuwe radio is meer rechthoekig. En volgens mij is het grote verschil ook dat bij de oude 5 volt is en bij me nieuwe staat 10. Kan iemand mij helpen?
Verwijderd
In principe als je even langs een Autoradiohandel gaat kunnen ze je daar perfekt helpen aan een verloopstekker.
De oude kan niet 5V geweest zijn en de nieuwe is niet 10V. Beide zijn 12V. Wat je nodig hebt is een verloopstekker van de ISO aansluiting op de autoradio naar de aansluitingen van de Alto. Dat hebben ze in elke zichzelf respecterende autoradiozaak, en anders in een autoonderdelen zaak als Heuts.
Signatures zijn voor boomers.
offtopic:
Spone vindt het geschreeuw om 'help' en de uitroeptekens lichtelijk overdreven.
Spone vindt het geschreeuw om 'help' en de uitroeptekens lichtelijk overdreven.
Desktop: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600
die aansluiting is specifiek van Suzuki.
die op de radio is een iso connector
voor een verbinding daartussen verkopen ze de hierboven genoemde verloop stekkers.
Al heeftde halffords die steeds minder liggen. Iso stekkers worden nu steeds meer de echte standaard ook voor (nieuwe) auto's en niet alleen radio's.
en anders een universeel iso stekkertje kopen en die op je suzuki monteren.
5Volt is nooit een gangbare voltage geweest vroeger HEEL vroeger had je 6 volt auto's
maar dan heb je het al over tientallen jaren geleden.
die op de radio is een iso connector
voor een verbinding daartussen verkopen ze de hierboven genoemde verloop stekkers.
Al heeftde halffords die steeds minder liggen. Iso stekkers worden nu steeds meer de echte standaard ook voor (nieuwe) auto's en niet alleen radio's.
en anders een universeel iso stekkertje kopen en die op je suzuki monteren.
5Volt is nooit een gangbare voltage geweest vroeger HEEL vroeger had je 6 volt auto's
maar dan heb je het al over tientallen jaren geleden.
[ Voor 21% gewijzigd door joosd op 26-08-2005 10:51 ]
Heb je misschien een plaatje hoe zo'n stekker eruit ziet zodat ik kan zien of dat voor een goede aansluiting zorgt? thankx
Verwijderd
Gebruik voor een aanvulling van je post de 
knop zodat je je bericht wijzigd...
Een verloopstekker verkopen ze zowieso bij de suzuki dealer wel, als je aangeeft dat van een aansluiting van suzuki naar ISO wilt moet dat geen probleem zijn
Bij de mediamarkt denk ik niet dat ze dat hebben, ik zou zelf naar dealer gaan
knop zodat je je bericht wijzigd...
Een verloopstekker verkopen ze zowieso bij de suzuki dealer wel, als je aangeeft dat van een aansluiting van suzuki naar ISO wilt moet dat geen probleem zijn
Bij de mediamarkt denk ik niet dat ze dat hebben, ik zou zelf naar dealer gaan
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2005 10:54 ]
Goegelen -> Afbeeldingen -> Search for: iso stekker autoradio
heel misschien bij mediamarkt, ik zou gewoon naar een (grote) halford gaan, hebben zij het niet dan verwijzen ze je wel door naar een echte autoonderdelen handel of autoradio zaak. Grote kans dat je auto dealer die dingen ook heeft liggen trouwens!
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

universele zijn ook verkrijgbaar bij de kijkshop
en zo ziet die van suzuki eruit als het goed is:
[ Voor 34% gewijzigd door joosd op 26-08-2005 10:57 ]
Dat 5 en 10 verhaal, zal wel de zekering achterop de radio zijn 
De rest is al gezegd, over ISO en zo ...
De rest is al gezegd, over ISO en zo ...
Punctuality is the politeness of kings
Kon het niet latenGeef een topic een logische titel die de inhoud ervan samenvat.
Het is niet de bedoeling dat je een titel maakt die de aandacht trekt, met veel uitroeptekens, hoofdletters of met "HELP HELP!" in de titel. Bedenk iets wat het onderwerp specifiek dekt.
Verwijderd
Gewoon een kwestie van het juiste verloopstekkertje dus. Dat had je vast zelf ook wel kunnen achterhalen door bijvoorbeeld een willekeurige Suzuki dealer te bellen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()