mobiel abbo laten beperken

Pagina: 1
Acties:

• jordan2k
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-02 09:52
Weet iemand of het mogenlijk is of een mobiel telefoon maatschapij waarbij het mogenlijk is om een mobiel abbonoment te laten beperken. dus geen service nr's niet buiten de bundel bellen. wel naar buitenland kunnen bellen totdat de bundel op is.

Wil namelijk een abbo regelen voor iemand maar wil dus wel de kosten kunnen beperken... en kunnen laten aanpassen aan de behoeften ...

Weet niet of het mogenlijk is maar hoorde laatst toch van iemand dat er wel zo iets moest zijn..

Hoe doen de ouders die hun kind bv een telefoon geven ... met abbo ?? of krijgen ze aleen een prepaid telfoon ?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Volgens mij kan dat met Orange, maar dat weet ik niet zeker.

Niet bellen naar servicenummers kun je volgens mij bij alle providers eenvoudig laten uitschakelen.

[ Voor 47% gewijzigd door havana op 26-08-2005 10:39 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

bij veel providers kun je aangeven dat je niet buiten de bundel wil bellen.
Ga je eroverheen dan wordt outgoing stopgezet tot het begin van een nieuwe maand.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2005 10:39 ]

• jordan2k
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-02 09:52
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:38:
Ga je eroverheen dan wordt outgoing stopgezet tot het begin van een nieuwe maand.
weet je toevalig ook bij welke maatschapijen ?

Verwijderd

jordan2k schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:41:
[...]

weet je toevalig ook bij welke maatschapijen ?
Bij mijn vriendin bij Orange kon dat i.i.g.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 10:38:
Alleen met Orange Smart kan je niet meer bellen dan een vast bedrag per maand. Met alle andere abonnementen kan je altijd meer bellen dan je bundel, bij alle netwerken behalve Telfort kan je wel checken hoeveel er nog van de bundel over is. Servicenummers en buitenland zijn overal te blokkeren maar niet vanaf een bepaald bedrag. Het is dus volledig mogelijk of helemaal niet.

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Volgens mij hebben ze juist hiervoor prepaid uitgevonden.
Pagina: 1