Het is isolatiespul, die CPU wordt behoorlijk koud, en door dat spul ontstaat er geen condens op (de achterkant van) het moederbord.
[edit]
Als je gewoon ff de tekst leest:
[edit]
Als je gewoon ff de tekst leest:
Also take a piece of closed cell foam or a neoprene and put in the middle of the socket, this insulates the backside of the cpu from out side air that may get in and condensate on the backside of the cpu
Hmm sorry! 
Maar heeft iemand dit al geprobeerd?
En wat voor foam? waar kanje dat halen?
Maar heeft iemand dit al geprobeerd?
En wat voor foam? waar kanje dat halen?
siliconen kit?
intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX
Verwijderd
piepschuim word hier bedoeld.
dat witte korrelige spul waar men alles in verpakt en men lijmt het er waterdicht in vast met siliconenkit (uiteraard geschikt voor sanitair)
dat witte korrelige spul waar men alles in verpakt en men lijmt het er waterdicht in vast met siliconenkit (uiteraard geschikt voor sanitair)
Verwijderd
het is geen siliconen spul!! siliconen spul gebruik je om de naden te dichten dit spul leg je in de socket zodat er geen vocht aan de onderkant tegen je processor aan komt.
Tandpasta? 
Je moet kit nemen met gesloten cel structuur. Volgens mij kan dat toch ook gewoon siliconen kit zijn? Dat houdt ook water tegen.
grtz.
AxiMaxi
Je moet kit nemen met gesloten cel structuur. Volgens mij kan dat toch ook gewoon siliconen kit zijn? Dat houdt ook water tegen.
grtz.
AxiMaxi
[Hier had mijn handtekening kunnen staan]
Ze hadden het over piepschuim met een gesloten structuur, dit i.v.m. het doorlaten van (vochtige) lucht.
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02
Pagina: 1