Incredimail downgraden van build 2068 naar 2031 lukt niet*

Pagina: 1
Acties:

• jipjo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-07-2025
Incredimail heeft build 2068 uitgebracht. door deze te installeren wordt de prima junkfilter onwerkzaam tenzij je 40 euro per jaar betaalt. Hoe kan ik de vorige versie weer herinstalleren (2031)? Lukt me niet, hij installeert altijd de nieuwste.

Of is er een truuk? deze werkt bij mij niet echt. Er wordt niets verplaatst. Misschien zie ik iest over het hoofd?

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/windows/16099

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Er zullen vast andere problemen die je nog niet tegengekomen bent opgelost in de nieuwe build. Heb je al eens heel het programma en bijbehorende registersleutels en bestanden gewist, en daarna de oude opnieuw geinstalleerd?

Als je Windows XP gebruikt zou je misschien ook met Systeemherstel een oudere staat van je pc terug kunnen zetten waar het nog niet in zit :P Ik pas de topictitel nog even ietsje aan, zodat je probleem er wat duidelijker in staat :)
Incredimail junkfilter plus ellende > Incredimail downgraden van build 2068 naar 2031 lukt niet*

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• jipjo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-07-2025
Lukt inderdaad met system restore. een truuk met berichtenregels vind ik eleganter, maar die moet dan wel werken.

bedankt.